در رسانه| رقابت‌های دو و میدانی قهرمانی نابینایان و کم بینایان بانوان کشور در سنندج پایان یافت

رقابت‌های دو و میدانی قهرمانی نابینایان و کم بینایان بانوان کشور به میزبانی شهر سنندج با معرفی نفرات و تیم‌های برتر به کار خود پایان داد.

به گزارشروابط عمومی اداره کل بهزیستی استان بوشهر و به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان مسابقات قهرمانی دو و میدانی بانوان کشور در رده‌های سنی نوجوانان و جوانان به میزبانی استان کردستان برگزار شد.

این رقابت‌ها در بخش دختران روز ۲۴ مرداد ماه در تمامی ماده‌های مختلف با حضور بیش از ۱۱۰ ورزشکار در قالب ۱۸ تیم از استان‌های مختلف برگزار شد.

در پایان این مسابقات تیم بوشهر با بدست آوردن ۴۵ امتیاز عنوان قهرمانی تیمی را کسب کرد، البرز با ۳۸ امتیاز دوم شد و اصفهان با ۳۲ امتیاز در جایگاه سوم قرار گرفت.

گفتنی است؛ بانوان دونده استان کردستان ۶ مدال رنگارنگ را بدست آوردند.

 در رده سنی نوجوانان این مسابقات «زهرا فرجی» نماینده کردستان در ماده ۲۰۰ متر یک مدال طلا و در ماده ۱۰۰ متر یک نشان نقره را برای استان به ارمغان آورد.

همچنین «ساحل امیری» در ماده ۸۰۰ متر رده سنی نوجوانان یک نشان طلا را کسب کرد و در ماده ۴۰۰ متر نیز صاحب یک مدال نقره شد.

  «آتنا حسین آبادی» در ماده ۲۰۰ متر رده سنی نوجوانان یک نشان نقره را به خود اختصاص داد و «محدثه تهمتنی» در ماده ۴۰۰ متر یک مدال برنز را از آن خود کرد.

گفتنی است؛ مسابقات دو و میدانی قهرمانی نابینایان و کم بینایان کشور در بخش پسران با حضور ۱۳۰ ورزشکار در قالب ۱۸ تیم در ماده‌های مختلف رده‌های نوجوانان و جوانان به مدت دو روز، طی روزهای ۲۶ و ۲۷ مرداد ماه در مجموعه ورزشی ۲۲ گولان شهر سنندج با یکدیگر رقابت خواهند کرد.

کد خبر 87567

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد