در رسانه| بوشهر قهرمان رقابت‌های دوومیدانی نابینایان و کم بینایان بانوان کشور شد

ایرنا-رقابت های دوومیدانی قهرمانی نابینایان و کم بینایان بانوان کشور به میزبانی سنندج برگزار و تیم بوشهر قهرمان شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان بوشهر و به گزارش ایرنا، مسابقات قهرمانی دوومیدانی نابینایان و کم بینایان بانوان کشور در رده های سنی نوجوانان و جوانان به میزبانی استان کردستان و شهر سنندج برگزار شد.

این رقابت ها در بخش دختران ۲۴ مرداد در ماده های مختلف با حضور بیش از ۱۱۰ ورزشکار در قالب ۱۸ تیم از استان های مختلف برگزار شد.

در پایان این مسابقات تیم بوشهر با بدست آوردن ۴۵ امتیاز عنوان قهرمانی تیمی را کسب کرد، البرز با ۳۸ امتیاز دوم شد و اصفهان با ۳۲ امتیاز در جایگاه سوم قرار گرفت.

بانوان دونده استان کردستان هم در این رقابت ها ۶ مدال رنگارنگ بدست آوردند.

در رده سنی نوجوانان این مسابقات «زهرا فرجی» نماینده شایسته کردستان در ماده ۲۰۰ متر یک مدال طلا و در ماده ۱۰۰ متر یک نشان نقره را برای استان به ارمغان آورد.

همچنین «ساحل امیری» در ماده ۸۰۰ متر رده سنی نوجوانان یک نشان طلا را کسب کرد و در ماده ۴۰۰ متر نیز صاحب یک مدال نقره شد.

«آتنا حسین آبادی» در ماده ۲۰۰ متر رده سنی نوجوانان یک نشان نقره را به خود اختصاص داد و «محدثه تهمتنی» در ماده ۴۰۰ متر یک مدال برنز را از آن خود کرد.

مسابقات دو و میدانی قهرمانی نابینایان و کم بینایان کشور در بخش پسران هم با حضور ۱۳۰ ورزشکار در قالب ۱۸ تیم در ماده های مختلف رده های نوجوانان و جوانان به مدت ۲ روز، طی روزهای ۲۶ و ۲۷ مرداد ماه در مجموعه ورزشی ۲۲ گولان شهر سنندج برگزار می شود

کد خبر 87565

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد