طرح کالابرگ ملی موثر در بهبود تغذیه مددجویان

مدیرکل بهزیستی آذربایجان شرقی در نشست شورای معاونان، اطلاع رسانی دقیق در خصوص نحوه بهره مندی از کالابرگ الکترونیکی خواستار شد.

دکتر صحاف در این نشست که با حضور اعضای شورای معاونان استان برگزار شد؛ اطلاع رسانی دقیق در خصوص نحوه بهره مندی از کالابرگ الکترونیکی و میزان افزایش اعتبار مربوط به خرید اقلام تعیین شده را خواستار شد و بر اهتمام ویژه روسای ادارات بهزیستی شهرستانها و مددکاران و کارشناسان استان در این زمینه تاکید کرد.

طرح کالابرگ ملی موثر در بهبود تغذیه مددجویان

وی با حائز اهمیت توصیف نمودن اطلاع رسانی دقیق و مشخص کردن فروشگاههای طرف قرارداد برای سه دهک نخست تحت پوشش بهزیستی استان و متذکر شدن اختیاری بودن استفاده از این طرح ملی گفت : بنابر طرح مذکور در صورت خرید ۵٠ درصد از اعتبار یارانه ماهانه، هر فرد از مشمولین دهک‌های اول تا سوم برای خرید ۱۱ قلم کالای اساسی مشخص شده افزایش اعتبار۱۲۰ هزار تومانی به شرط استفاده تا پایان آن خواهد داشت.

طرح کالابرگ ملی موثر در بهبود تغذیه مددجویان

صحاف همچنین اظهار داشت : تاثیرات مثبت این اقدامات می تواند کمک بسزایی در بهبود تغذیه و رفاه مددجویان داشته باشد و همه خانوارهای مشمول طرح می‌توانند با نصب برنامه شبکه ملّی اعتبار «شما» یا شماره‌گیری #۱۴۶۳*۵۰۰* از باقی‌مانده اعتبار خود مطلع شوند.

کد خبر 87440

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد