تجلیل مدیرکل بهزیستی هرمزگان از خبرنگاران

به مناسبت نکوداشت روز خبرنگار ، سامیه جهانشاهی مدیرکل بهزیستی هرمزگان از همراهی همیشگی خبرنگاران با بهزیستی در اجرای برنامه های تخصصی و خدمت رسانی به جامعه هدف تجلیل کرد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی هرمزگان ؛ به مناسبت نکوداشت روز خبرنگار و به منظور تجلیل از همکاری اصحاب رسانه در آگاهی بخشی به جامعه ، سامیه جهانشاهی مدیر کل با حضور در دفتر روزنامه دریا در بندرعباس با یعقوب دبیری نژاد مدیر مسول روزنامه ، سردبیر و خبرنگاران این روزنامه دیدار وگفت و گو کرد .

مدیرکل بهزیستی هرمزگان در این نشست ضمن تبریک روز خبرنگار به تشریح فعالیتهای سازمان در حوزه های مختلف پرداخت و اظهار داشت: سازمان بهزیستی از خدمات شاخص و متنوعی برخوردار است که در حال حاضر از دوران جنینی تا سالمندی به گروههای مختلف جامعه هدف و عموم مردم مشغول خدمت رسانی می باشد .

سامیه جهانشاهی به نقش اساسی و مهم رسانه ها در افزایش سطح آگاهی عمومی جامعه نسبت به مسائل فرهنگی - اجتماعی اشاره کرد و اذعان داشت : : خبرنگاران در ایجاد و فرهنگ غنی، سلامت اجتماعی و فرهنگی جامعه نقش موثر و تاثیر گذاری را ایفاد می کنند. وی افزود : خبرنگاران با قلم توانای خود و ایجاد انرژی مثبت در توسعه و اطلاع رسانی دقیق و به موقع  نقش مهمی دارند .

وی در بخش دیگری از سخنان خود اضافه کرد: خبرنگاران باید از روحیه مطالبه گری برخوردار باشند تا بتوانند با استفاده از هنر قلم خود ، نمایی واقعی از موارد نیازمند اطلاع رسانی را به رشته تحریر در آوردند.

وی در پایان از همراهی همیشگی خبرنگاران با بهزیستی در اجرای برنامه های تخصصی و خدمت رسانی به جامعه هدف با تقدیم لوح سپاس  و شاخه ای گل تجلیل کرد.

کد خبر 87251

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد