پیام مدیرکل بهزیستی استان اردبیل به مناسبت روز خبرنگار

به گزارش روابط عمومی، حامد رضایی مدیرکل بهزیستی استان به مناسبت فرا رسیدن ۱۷ مرداد، روز خبرنگار پیامی به شرح ذیل صادر کرد:

هفدهم مرداد، در تقویم ملی، روز وقایع‌ نگارانی نام گرفته که حرمت قلم و آگاهی را پاس می‌دارند و همت خویش را جز در مسیر حق و عدالت به کار نمی‌گیرند. کسانی که از آنها به عنوان وجدان بیدار جهان و تصویرگر زمان یاد می شود، زیرا همواره در عمق جامعه زندگی می کنند و سلامت فرهنگی و فکری هر جامعه ای، مرهون تلاش های شبانه روزی آنهاست.

به راستی که رسالت اصحاب خبر و رسانه بسیار خطیر و حساس است. چنانچه پیامبر خدا صلی الله علیه و آله در حدیثی فرموده است: «حق را بگو و در راه خدا از ملامت هیچ ملامت گری نهراس». از همین روست که می توانیم حق گویی و مطالبه گری حق توسط خبرنگاران عزیز را مجاهدتی عظیم و فداکاری فرهنگی سترگ بنامیم و قدردان آن باشیم.

روز خبرنگار فرصتی ارزشمند و گرانبها است، برای پاسداشت مقام شامخ تمامی انسان های فرهیخته که در راه روشنگری و آگاهی بخشی به جامعه، جان خود را تقدیم انقلاب نمودند. از همین رو، اینجانب؛ این روز را به تمامی خبرنگاران، نگارندگان حق و حقیقت و کوشندگان عرصه متعالی رسانه که همواره در پوشش خبری فعالیت های بهزیستی و اطلاع رسانی های دقیق و به موقع، یاریگر ولی نعمتان عزیز تحت پوشش بهزیستی بوده اند، تبریک و تهنیت گفته و از خداوند متعال، تداوم عزت و اهتمام مسئولانه این عزیزان را در روایت عشق، آزادی و حق گویی در عرصه آگاهی آرزومندم.

                                                                                                                                                                                                 حامد رضایی

                                                                                                                       مدیرکل بهزیستی استان

کد خبر 87019

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد