افزایش رضایتمندی از خدمات ارائه شده به ولی نعمتان تحت پوشش در گرو ارتقاء بهره وری و اثر بخشی برنامه ها میسر می گردد

مدیرکل بهزیستی استان از تداوم همکاری های مشترک با جهاد دانشگاهی در زمینه ارتقای سطح کیفی خدمات به جامعه هدف تحت پوشش خبر داد.

به گزارش روابط عمومی، همزمان با سالروز  تشکیل جهاد دانشگاهی، مدیرکل بهزیستی استان و اعضای شورای معاونین با رئیس و معاونین جهاد دانشگاهی پیرامون ارتقاء سطح کیفی خدمات و همچنین اثربخشی و بالابردن بهره وری دیدار و گفتگو نمود.

حامد رضایی مدیرکل بهزیستی استان با اظهار این مطلب که جهاد دانشگاهی با ارائه خدمات درمحورهای چند بعدی سعی در ارتقای اثر بخشی و گسترش فعالیتهای خود لحاظ نموده است گفت: خوشبختانه مسیری که در راه پیشرفت و تعالی برخی از مجموعه های یاریگر بویژه جهاد دانشگاهی تعریف و تبیین شده است در مسیر رشد و اعتلا قرار گرفته است.

مدیرکل بهزیستی استان با عنوان اینکه جهاد دانشگاهی با نگاه تحولی در صدد حمایت از جامعه هدف بهزیستی می تواند موثر باشد گفت: خوشبختانه با افزایش سطح رضایتمندی و بالا رفتن اعتماد، زمینه های همکاری مشترک با این مجموعه بخوبی مشاهده می گردد و این نهاد هم با ارائه آموزش های تخصصی سعی در توان و دانش افزایی آحاد جامعه، خصوصاً خدمتگزاران و افراد تحت پوشش بهزیستی می باشد.

رضایی در بخش دیگر از سخنان خود به بهره مندی از پتانسیل و ظرفیت جهاد دانشگاهی خصوصاً در زمینه بهره گیری از خدمات آزمایشات ژنتیک  و آگاهی دهی به مردم و خانواده های تحت پوشش اشاره کرد وگفت: برای بالا بردن میزان رضایتمندی، اعتماد افزایی و سطح کیفی خدمات با انعقاد تفاهم نامه همکاری مشترک و توان افزایی در این باره، شاهد اثر بخشی بیشتر و بهره مندی از ظرفیتهای فی مابین شد.

در ادامه رسولی رئیس جهاد دانشگاهی استان هم با اشاره به تکثر و تعدد  و ظایف و امورات محوله در جهت حمایت از مددجویان نیازمند در سطح جامعه اظهار داشت: خوشبختانه زمینه فعالیت مجموعه بهزیستی بسیار ارزشمند و خداپسندانه بوده و خدمت در این سازمان توفیق و سعادتی الهی می طلبد.

 رئیس جهاد دانشگاهی استان اثر بخشی و ارتقای بهره وری در سازمانها ونهادهای حمایتی را منوط به تعامل، هم افزایی بین بخشی عنوان کرد وگفت:  با قوی تر نمودن حلقه ارتباط و تعامل با دستگاههای اجرایی از جمله بهزیستی می توان ضمن اعتماد آفرینی و حفظ اطمینان و آرامش مراجعین و نیازمندان، کارآیی و اثر بخشی بیشتری بدست آورد.

وی  مطرح کرد: مرکز جهاد دانشگاهی با رویکرد جهادی سعی در گره گشایی، احصاء و هدفگذاری درست در زمینه آگاهی دهی به مردم و خانواده ها  دارد و درهمین زمینه نقش خود را در مناطق مختلف بر اساس نیازهای آن بخوبی ایفا می نماید.

رسولی در بخش دیگر از سخنان حمایت از بهزیستی را جزو اولویت های مهم و کاری این مرکز عنوان کرد وگفت: ماهم بر اساس اصول و اهداف سازمانی خود همواره در کنار اقشار ضعیف و نیازمند هستیم و با گام های استوار در این رابطه تلاش خواهیم کرد تا فاصله بین آسیب های اجتماعی و گرایش خانواده ها به این سمت کاهش یابد.

گفتنی است : احصای مطالبات و هدف گذاری آنها، انعقاد تفاهم‌نامه همکاری مشترک، تشکیل پرونده سلامت و پیگیری مطالبات نیازمندان، برنامه ریزی و هدف گذاری در زمینه آموزش کارآفرینی برای کودکان بی‌سرپرست و بد سرپرست، بازنگری در فرایند آموزش ها و ارائه خدمات با کیفیت به ولی نعمتان تحت پوشش، ترویج آموزش ها از طریق پودمان، همکاری در بخش امور فرهنگی و اهتمام جدی در افکار سنجی به صورت منظم و دریافت بازخوردهای جامع و هدفمند از افراد تحت پوشش در تقویت مجموعه ها، راه اندازی مرکز نوآوری و شتاب دهی، قوی اجرا شدن پیش رویدادها و دستیابی به نتایج اثر بخش، صندوق خیریه مشترک در قالب تفاهم‌نامه مشترک و جوانی جمعیت و درمان ناباروری مددجویان، فعال سازی مرکز مشاوره ژنتیک در جهاد دانشگاهی و تجهیز آزمایشگاه این مرکز، توانمند سازی جامعه هدف، اهتمام در خصوص رصد آسیب های اجتماعی نو پدید از جمله موضوعاتی بودند که در این زمینه بحث و تبادل نظر گردید.

کد خبر 86928

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد