نشست مدیرکل بهزیستی استان، با کارکنان بهزیستی شهرستان سرپل‌ذهاب

بهزاد شهبازی پس از بازدید از قسمت‌های مختلف اداره بهزیستی شهرستان سرپل‌ذهاب، کارکنان این اداره را به نشستی تخصصی فراخواند.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل بهزیستی استان کرمانشاه؛ مولایی معاون و مسئول پیشگیری اداره بهزیستی شهرستان سرپل‌ذهاب به ارائه گزارشی از وضعیت مراکز تحت نظارت این اداره در حوزه پیشگیری پرداخت و از مدیر خواست تا جهت تخصیص یک دستگاه بینایی‌سنجی به این شهرستان دستورات لازم را صادر کند.
مسئولین حوزه اجتماعی، مسکن و سایر کارکنان نیز مشکلات، دغدغه‌ها و پیشنهاداتی مطرح کردند که یارویسی رئیس اداره بهزیستی شهرستان سرپل‌ذهاب ضمن تایید مراتب عنوان شده، از مدیرکل خواست تا به موضوعات مطرح شده توجه داشته و دستورات مقتضی را صادر نماید.

دارابی مسئول اورژانس اجتماعی  شهرستان سرپل‌ذهاب نیز با اشاره به ظرفیت‌های این مرکز، برخی از چالش‌های پیش‌روی این مرکز را بیان کرد.

باباخانی مسئول توانبخشی نیز از خدمت‌رسانی به بیش از ۲۴۰۰ پرونده در ۵ مرکز مثبت و دو مرکز روزانه توانبخشی و سالمندان گفت. 

گفتنی‌است در طی همین نشست موارد ذکر شده به‌صورت تلفنی با کارشناسان ستاد استان مطرح شد و تصمیماتی اتخاذ گردید. ازجمله مقرر گردید تا کمیسیون تشخیص‌ نوع و شدت معلولیت‌ها جهت رفاه حال افراد پشت نوبت، در این شهرستان جلسه‌ای تشکیل دهند.
در پایان از زائرسرای اداره بهزیستی شهرستان سرپل‌ذهاب بازدید شد و مقرر گردید نواقص موجود در اسرع وقت مرتفع گردد.

برای پیوستن به کانال اداره‌کل بهزیستی استان کرمانشاه در پیام‌رسان ایتا، اینجا را لمس کنید

کد خبر 86837

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد