در رسانه| ۴۸۲ طرح اشتغال‌زایی ویژه مددجویان بهزیستی بوشهر اجرا شد

بوشهر- مدیرکل بهزیستی استان بوشهر گفت: طی یک سال گذشته ۴۸۲ طرح اشتغال‌زایی ویژه مددجویان بهزیستی در نقاط مختلف استان بوشهر اجرایی شده است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان بوشهر و به نقل از خبرنگار مهر، حسین اسدی‌راد جمعه‌شب در جمع خبرنگاران با اشاره به جایگاه بهزیستی در عرصه خدمات‌رسانی به جامعه هدف، اظهار داشت: بهزیستی در عرصه‌های مختلف از جمله توان‌بخشی به افراد دارای معلولیت جسمی، بینایی، شنوایی، گفتار و روانی خدمات لازم ارائه می‌کند.

وی توانمندسازی مددجویان را یکی دیگر از برنامه‌های بهزیستی دانست و تصریح کرد: توان‌بخشی آموزشی، علمی، حرفه‌ای، شغلی مورد توجه ویژه قرار دارد که اهداف توانمندسازی مددجویان ایجاد اشتغال است.

مدیرکل بهزیستی استان بوشهر به طرح‌های اشتغال‌زایی پرداخت و خاطرنشان کرد: در یک سال گذشته ۴۸۲ طرح اشتغال‌زایی ویژه مددجویان بهزیستی در نقاط مختلف استان بوشهر اجرایی شده است.

اسدی‌راد پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی را مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: در اجرا طرح‌های اشتغال‌زایی مددجویان بهزیستی استان بوشهر از ابلاغ ۱۸۴ میلیارد تومان تسهیلات تبصره ۱۶ و ۱۸ بیش از ۱۷۰ میلیارد تومان آن برای ۴۸۲ طرح اشتغال‌زایی پرداخت شده است.

وی اضافه کرد: در هفته بهزیستی ۶۰ طرح اشتغال‌زایی در نقاط مختلف استان و ۲ مرکز مثبت زندگی در بوشهر و عسلویه افتتاح شد.

مدیرکل بهزیستی استان بوشهر با بیان اینکه در این مراکز نیروهای حرفه‌ای و متخصص با رشته تحصیلی مرتبط مشغول به کار می‌شوند گفت: علاوه بر آن ۵۷ مسکن ویژه مددجویان بهزیستی استان بوشهر افتتاح شد.

کد خبر 86656

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد