دیّر | دیدار سرپرست، کارشناسان بهزیستی  با رئیس مرکز فنی حرفه ای شهرستان دیّر به مناسبت هفته ملی مهارت

در راستای توانمند سازی و ایجاد اشتغال جامعه هدف، سیرانوش دارایی سرپرست اداره بهزیستی با حسین درویشی رییس مرکز فنی و حرفه ای شهرستان دیّر در هفته ملی مهارت دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان بوشهر و به نقل از روابط عمومی اداره بهزیستی شهرستان دیّر، در این دیدار سیرانوش دارایی سرپرست اداره بهزیستی شهرستان ضمن تبریک هفته ملی مهارت،  اشتغال و توانمد سازی جامعه هدف را یکی از برنامه های سازمان بهزیستی عنوان کرد و افزود: با دوره های آموزشی که مددجویان از مراکز فنی و حرفه ای می بینند ضمن مهارتهای شغلی از تسهیلات اشتغال که بهزیستی برای این عزیزان در نظر می گیرد استفاده کنند.

دارایی در ادامه افزود: اطلاعات تمامی متقاضیان اشتغال توسط مددکاران در سامانه بهزیستی و اشتغال ثبت می گردد و سعی بر این است تا از ظرفیت های خوب مراکز فنی حرفه ای استفاده نموده و متقاضیان اشتغال را جهت کسب مهارتهای شغلی و دوره های توانمند سازی جهت ورود به بازار کار، به این مراکز سوق دهیم.

 حسین درویشی رئیس مرکز فنی حرفه ای دیّر نیز ضمن تشکر از مجموعه بهزیستی شهرستان گفت : این مراکز آمادگی لازم جهت آموزش به افراد معلول، زنان سرپرست خانوار و بهبود یافتگان از اعتیاد را دارد و به تناسب ظرفیت دوره های آموزشی و رشته شغلی برگزار خواهد شد.

کد خبر 86640

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد