در رسانه| دیّر| رئیس اداره بهزیستی شهرستان دیر:
۷ کودک بی سرپرست به خانواده‌های متقاضی فرزندخواندگی واگذار شده است

رئیس اداره بهزیستی شهرستان دیر گفت: ۷کودک بی‌سرپرست واجد شرایط به خانواده‌های متقاضی فرزندخواندگی درطی سالهای گذشته در شهرستان دیر واگذار شده است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان بوشهر و به نقل از موج دیر سیرانوش دارایی رئیس اداره بهزیستی شهرستان دیر با بیان اینکه موضوع فرزندخواندگی در استان شتاب قابل توجهی یافته است، گفت: ۷ کودک بی‌سرپرست واجد شرایط، در سال های گذشته از طریق بهزیستی و با حکم قضایی به خانواده‌های متقاضی فرزندخوانده در شهرستان سپرده شده اند.

دارایی با بیان این که اکنون حدود۲۳ نفر در شهرستان متقاضی فرزندخوانده از بهزیستی و در صف انتظار هستند، افزود: استقبال مردم از روند فرزندخواندگی در سال‌های اخیر از سوی خانواده‌ها موجب شده است تا ظرفیت شیرخوارگاه‌دراستان تقلیل پیدا کند.

هم اینک ساز و کاری در سازمان بهزیستی ایجاد شده است که هر کودکی که وارد این سازمان می‌شود بلافاصله تعیین تکلیف می‌شود.

رئیس بهزیستی با اشاره به گسترش فرهنگ حمایت از کودکان دارای نیازهای ویژه (معلول) افزود: این موضوع نخستین بار در کشور اتفاق می‌افتد و خانوده‌هایی متقاضی پذیرش کودکانی با نیازهای ویژه می‌شوند که عمری نیاز به نگهداری و درمان دارند و این خانواده ها در اولویت واگذاری فرزند میباشند.

دارایی افزود: متقاضیان واجد شرایط میتوانند از طریق سامانه ملی فرزندخواندگی به آدرس  http//adoption.behzisti.net نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

کد خبر 86606

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد