دیدار سرپرست دفتر امور بانوان_و_خانواده استانداری کرمانشاه با بانوان مقیم "خانه_امن" و "خانه_سلامت" اور

صبح امروز، زهرا جانجانی سرپرست دفتر امور بانوان_و_خانواده استانداری کرمانشاه، با حضور مدیرکل بهزیستی استان و رئیس بهزیستی شهرستان کرمانشاه از مرکز اورژانس اجتماعی دیدن کرد.

دربه گزارش روابط عمومی اداره‌کل بهزیستی استان کرمانشاه؛ این بازدید که با هدف هم‌افزایی و همکاری هرچه بیشترِ دفتر امور بانوان_و_خانواده استانداری با اداره بهزیستی برگزار شد، زهرا جانجانی از قسمت‌های مختلف اورژانس از جمله، سامانه خط ۱۲۳، خانه_امن و خانه_سلامت دیدن و با کارکنان و بانوان مقیم این مرکز دیدار و گفت‌وگو کرد. 
سرپرست دفتر امور بانوان استانداری، امور اورژانس و معاونت اجتماعی بهزیستی را جویا شد، که نکاتی توسط مدیرکل بهزیستی، رئیس اورژانس اجتماعی و کارشناسان این مرکز جهت معرفی هرچه بیشتر خدمات اورژانس اجتماعی ارائه شد. 
 مدیرکل بهزیستی استان نیز، شرایط نگهداری مددجویان در مراکز شبانه‌روزی از جمله شیرخوارگاه خانه_امن، خانه_سلامت و سایر مراکز را تشریح کرد و همچنین به شرایط و اولویت فرزندخواندگی از جمله؛ خانواده‌هایی که پس از ۵ سال زندگی موفق به فرزندآوری نشده‌اند، بانوان مجردی که خواهان فرزند دختر هستند، خانواده‌هایی که فرزند زیستی داشته و تمایل به نگهداری فرزندخوانده دارند و خانواده‌هایی با میانگین سنی بالای ۴۵سال، متقاضی فرزندان بالای سه سال هستند اشاره کرد.

برای پیوستن به کانال اداره‌کل بهزیستی استان کرمانشاه در پیام‌رسان ایتا، اینجا را لمس کنید

کد خبر 86345

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 10 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد