مراکز بهزیستی آماده دریافت نذورات عزاداران حسینی است

 سرپرست بهزیستی استان زنجان گفت: کلیه مراکز دولتی بهزیستی اعم ازادارات، مراکز تامین و توسعه و شیرخوارگاه ثمین تاب  آماده دریافت کمک های مردمی و نذورات خیرین نیک اندیش است.  

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان زنجان نعمت ملکی ضمن تقدیر از خیرین به عنوان بازوان یاریگر بهزیستی عنوان کرد: از نیکوکاران پایتخت شور و شعور حسینی که قصد یاری مددجویان بهزیستی و اهدای نذری  به مراکز نگهداری افراد دارای معلولیت و خانواده های نیازمندان را دارند دعوت می‌کنیم تا در کنار سایر کمک‌های مومنانه، از فرصت معنوی ایام محرم استفاده کرده و بخشی از نذورات خود را به اقشار آسیب پذیر و افراد نیازمند و کم برخوردار اختصاص دهند.

وی یادآور شد: خیرین می توانند به عنوان حامی کودکان و ایتام و مشارکت با نیت عام وخاص و دیگر راه های یاری، همراه و یاریگر جامعه هدف بهزیستی باشند و با انتخاب خانواده تحت پوشش، ماهیانه مبلغی را به شماره حساب آنان واریز نمایند.

سرپرست بهزیستی یادآور شد: خیرین و نیکوکاران پایتخت شور و شعور حسینی می توانند در راستای ترویج فرهنگ احسان و نیکوکاری از طریق  شماره حساب :۴۱۶۸۰۳۴۵۴۱۷۶۶۵۴۸   شماره کارت مجازی ۶۳۶۷۹۵۷۰۷۱۷۸۲۱۶۸  و کد دستوری #۲۵۰۰۰*۶۶۵۵* به جامعه هدف بهزیستی کمک کنند.

کد خبر 86333

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد