در رسانه|  پرداخت ۳۳ میلیارد تومان کمک بلاعوض به مددجویان بهزیستی استان بوشهر

مدیرکل بهزیستی استان بوشهر از واگذاری ۱۶۲ واحد مسکونی به مددجویان بهزیستی استان خبر داد و گفت: در این راستا برای ساخت ۲۸۲ واحد مسکونی ویژه افراد تحت پوشش و معلولان ۳۳ میلیارد تومان کمک بلاعوض پرداخت شده است.

به گزارش  روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان بوشهر حسین اسدی‌راد در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بوشهر، با اشاره به ارائه خدمات سازمان بهزیستی در عرصه‌های مختلف از جمله توان‌بخشی به افراد دارای معلولیت جسمی، بینایی، شنوایی، گفتار و روانی، اظهار داشت: در این راستا بهزیستی به جامعه هدف خدمات گوناگون در زمینه ساخت مسکن، پرداخت مستمری، توانمندسازی، اشتغال‌زایی، واگذاری جهیزیه و دیگر خدمات ارائه می‌کند.

وی به ساخت مسکن پرداخت و بیان کرد: در هفته بهزیستی امسال 57 مسکن ویژه مددجویان تحت پوشش در نقاط مختلف استان بوشهر افتتاح و واگذار شد.

مدیرکل بهزیستی استان بوشهر از واگذاری 162 واحد مسکونی به مددجویان بهزیستی استان در یک سال گذشته خبر داد و گفت: در این راستا در یک سال گذشته برای ساخت 282 واحد مسکونی ویژه افراد تحت پوشش و معلولان 33 میلیارد تومان کمک بلاعوض پرداخت شده است.

اسدی‌راد با بیان اینکه اکنون 446 واحد مسکونی ویژه افراد تحت پوشش بهزیستی در نقاط مختلف استان بوشهر در دست ساخت است، خاطرنشان کرد: ساخت 54 واحد مسکونی ویژه خانواده‌های دارای 2 معلولی در شهرهای برازجان، گناوه و دیلم آغاز شده است.

وی با اشاره به در دست ساخت بودن 85 واحد مسکونی ویژه خانواده‌های دارای 2 عضو معلول در استان تصریح کرد: ساخت 164 واحد مسکونی ویژه مددجویان بهزیستی استان بوشهر در قالب طرح نهضت ملی مسکن آغاز شده است.

مدیرکل بهزیستی استان بوشهر تأمین 400 فقره جهیزیه مزدوجین تحت پوشش بهزیستی استان بوشهر با پرداخت 8 میلیارد تومان به‌صورت بلاعوض را از دیگر فعالیت‌ها اعلام و بیان کرد: برگزاری 6 پویش همراه با جذب 33 میلیارد تومان کمک‌های نقدی و غیرنقدی از محل مشارکت‌های مردمی و خیرین برای مددجویان بهزیستی استان بوشهر از دیگر برنامه‌های یکسال گذشته است.

اسدی‌راد از ایجاد اشتغال برای یک‌ هزار و 484 نفر از گروه‌های هدف تحت پوشش بهزیستی استان بوشهر خبر داد و تصریح کرد: توان‌بخشی آموزشی، علمی، حرفه‌ای، شغلی مورد توجه ویژه قرار دارد که اهداف توانمندسازی مددجویان ایجاد اشتغال است.

وی پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی را مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: در اجرا طرح‌های اشتغال‌زایی مددجویان بهزیستی استان بوشهر از ابلاغ 184 میلیارد تومان تسهیلات تبصره 16 و 18 بیش از 170 میلیارد تومان آن برای 482 طرح اشتغال‌زایی پرداخت شده است.

اسدی‌راد اضافه کرد: در هفته بهزیستی 60 طرح اشتغال‌زایی در نقاط مختلف استان و 2 مرکز مثبت زندگی در بوشهر و عسلویه افتتاح شد و در این مراکز نیروهای حرفه‌ای و متخصص با رشته تحصیلی مرتبط مشغول به‌کار شدند.https://www.tasnimnews.com/fa/news/1402/04/31/2929404/

کد خبر 86197

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد