ارائه بیش از ۲۷هزار مورد خدمت توسط اورژانس اجتماعی آذربایجان غربی

ایسنا/آذربایجان غربی معاون امور اجتماعی بهزیستی آذربایجان غربی گفت: در سال گذشته در مجموع ۲۷هزار و ۹۳۶مورد خدمت توسط اورژانس اجتماعی ارائه شد، همچنین در سال جاری نیز ۶۰۳۱مورد خدمات توسط اورژانس اجتماعی ارائه شده است.

جدیدی ۲۷تیر ماه در نشست خبری با اصحاب رسانه که در یکی از مراکز توانبخشی سازمان بهزیستی استان برگزار شد، تصریح کرد: در سال گذشته ۸۲۱۷ مورد تماس با سامانه ۱۲۳ انجام شد، همچنین در سال جاری نیز تاکنون ۲۱۵۱مورد تماس با ۱۲۳ انجام شده است.
جدیدی با اشاره به اینکه کودک کار به کودکی اطلاق می شود که زیر ۱۸سال سن دارد و مجبور به کار است، خاطر نشان کرد: در استان کودکان کار اکثرا بومی هستند و تاکنون هیچ کودک کار غیر بومی در استان برای بهزیستی گزارش نشده است.
معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی آذربایجان غربی با تاکید به اینکه ۱۱ دستگاه ذیربط متولی ساماندهی کودکان کار و خیابانی هستند، اظهار کرد: در حال حاضر در استان ۲۲مرکز نگهداری کودکان کار وجود دارد.
جدیدی با اشاره به اینکه سالمند آزاری، کودک آزاری، همسر آزاری، خشونت خانوادگی، دختران فراری و درمعرض آسیب و معلول آزاری از دلایل مراجعه به اورژانس اجتماعی است، خاطرنشان کرد: در حال حاضر در ۱۴ شهرستان دارای جمعیت بالای ۵۰هزار نفر جمعیت اورژانس اجتماعی فعال است که بیشتر مراجعات نیز در خصوص کودک آزاری است.
جدیدی ادامه داد: بیشتر خدمات اورژانس اجتماعی در خود مرکز بصورت حضوری و با عنوان مداخله در بحران های فردی و خانوادگی، ارائه می شود که در این خصوص در سال گذشته ۵۲۰ نفر و امسال نیز ۱۱۹ نفر از این طریق پذیرش و خدمات دریافت کرده اند.

کد خبر 86005

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد