دیدار مدیرکل و کارکنان ستادی بهزیستی کرمانشاه با استاندار در هفته بهزیستی

بهزاد شهبازی به همراه معاونین و جمعی از کارشناسان ستادی اداره‌کل بهزیستی استان کرمانشاه به مناسبت هفته بهزیستی با محمدطیب صحرایی استاندار کرمانشاه دیدار کردند.


به گزارش روابط عمومی اداره‌کل بهزیستی استان کرمانشاه؛ در این نشست استاندار کرمانشاه سخنان خود را با تبریک هفته بهزیستی آغاز کرد و گفت: پیش از هر چیز هفته بهزیستی و این توفیق خدمت‌گذاری که به شما عطا شده را تبریک می‌گویم.
صحرایی در ادامه بیان کرد: از نهاد ریاست جمهوری پیگیر موافقت‌های مالی جهت تامین اعتبارات لازم به منظور سامان‌دهی مشکلات جامعه هدف بهزیستی هستیم؛ و دیداری که چند ماه پیش به همراه مدیرکل بهزیستی با علی‌محمد قادری رئیس سازمان بهزیستی کشور داشتیم، در همین راستا بوده است.
استاندار کرمانشاه در ادامه با اشاره به حدیث؛ "حاجت‌های مردم که به سمت شما می‌آیند نعمات خدا هستند" گفت: ما هم نیاز به اقدامات ایجابی داریم و هم اقدامات سلبی؛ از جمله اقدامات ایجابی می‌توان به گسترش دوبرابری منطقه اقتصادی ویژه اسلام‌آبادغرب اشاره کرد. در همین راستا مقرر شد که فنی‌وحرفه‌ای تخصص‌های لازم برای کارخانجات این شهرستان را آموزش دهد که ما با کاهش نیرو در آینده نزدیک مواجه نشویم و بتوانیم از فرصت‌های ایجاد شده به نفع استان استفاده کنیم.

 مدیرکل بهزیستی استان نیز در ادامه به زیرساخت‌های لازم جهت جمع‌آوری معتادان اشاره کرد و گفت:  راهکارهایی اندیشیده شده و از همین لحظه به محض تأمین اعتبارات، بهزیستی ظرفیت نگهداری ۵۰۰۰ نفر را دارد تا در ایام اربعین و پس از آن شاهد مشکل وجود معتادین متجاهر نباشیم.

دکتر پایدار معاون پیشگیری اداره‌کل بهزیستی استان نیز به موضوع وظیفه سنگین بهزیستی در موضوع اعتیاد اشاره کرد و گفت:  در این خصوص برنامه‌ای تدوین شده است که به زودی ارائه خواهد شد و بر همین اساس به همکاری مجموعه  استانداری نیاز ویژه داریم. 

صفدر مظفری معاون مشارکت‌های مردمی اداره‌کل بهزیستی نیز عنوان کرد که بخش عمده‌ی مددجویان بهزیستی در سه دهک اول قرار دارند.

برای پیوستن به کانال اداره‌کل بهزیستی استان کرمانشاه در پیام‌رسان ایتا، اینجا را لمس کنید

کد خبر 85978

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد