۲ مرکز مشاوره خدمات روانشناختی بهزیستی افتتاح شد

سرپرست بهزیستی استان زنجان گفت: در حال حاضر در سطح استان۳۰ مرکز و دفتر مشاوره و خدمات روان شناختی حضوری دولتی و غیردولتی فعال است که ۱۱ مرکز مشاوره و خدمات روان شناختی حضوری غیردولتی خدمات مشاوره و روان شناختی را به صورت تخصصی ارائه می دهند.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان زنجان نعمت ملکی در حاشیه افتتاح مرکز مشاوره در زندان مرکزی زنجان اظهار کرد: مرکز مشاوره زندان مرکزی، نهمین مرکز مشاوره و خدمات روان شناختی عمومی فعال در سطح شهرستان زنجان است که باهدف ارائه خدمات مشاوره ای و روان شناختی فردی و گروهی فعالیت می نمایند.

وی بیان کرد: مرکز مشاوره و خدمات روان شناختی عمومی زندان مرکزی با هدف افزایش دسترسی گروه هدف(زندانیان مقیم در زندان مرکزی) و خانواده های آنها  به خدمات روان شناختی و بهره وری از ظرفیت های تخصصی مرتبط و موجود در استان افتتاح گردید.

ملکی همچنین افزود:در سطح استان، یک مرکز مشاوره حضوری دولتی در شهرستان زنجان و ۶ دفتر مشاوره حضوری دولتی در شهرستان های ابهر، خدابنده ، خرمدره، طارم ، ایجرود و ماهنشان  فعالیت می کنند.

وی  با اشاره به افتتاح مرکز مشاوره در شهرستان ابهر عنوان کرد: در شهرستان ابهر ۳ مرکز مشاوره عمومی و یک مرکز مشاوره تخصصی تحصیلی تربیتی فعال بوده و این مرکز دومین مرکز تخصصی در شهرستان ابهر است که در حوزه ازدواج و خانواده فعالیت خواهد نمود. 

ملکی با بیان اینکه بهزیستی استان زنجان در راستای اهداف پیشگیرانه و ارتقاء سلامت روان شهروندان و همچنین در جهت افزایش دسترسی مردم به خدمات مشاوره ای و روان شناختی و بهره مندی مناسب از ظرفیت های تخصصی موجود در سطح استان اقدام به گسترش و حمایت از مراکز مشاوره نموده است، افزود: در سه ماهه اول بیش از ۴ هزار و ۵۰۰ مورد و در سال گذشته بیش از ۱۸ هزار جلسات مشاوره برای مراجعه کنندگان برگزار شده است.

کد خبر 85564

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد