حضور مدیرکل بهزیستی خراسان جنوبی در برنامه های هفته بهزیستی شهرستان فردوس

شرفی مدیرکل بهزیستی استان به اتفاق خسروی، رئیس اداره مشارکت های مردمی، اشتغال و موسسات غیردولتی و یوسفی، رئیس اداره فناوری اطلاعات، آمار و تحول اداری از شهرستان فردوس بازدید و در برنامه های گرامیداشت هفته بهزیستی شرکت کردند.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی خراسان جنوبی، شرفی مدیرکل بهزیستی استان در ادامه برنامه های هفته بهزیستی، در یک ماموریت سنگین ١٠٠٠ کیلومتری داخل استان بعد از شهرستان طبس در ساعت ٢١ سه شنبه وارد شهرستان فردوس شد و در بدو ورود در دفتر امام جمعه این شهرستان حضور یافت تا ضمن دیدار با حجت الاسلام و المسلمین شاکری امام جمعه و اعضای شورای نماز جمعه شهرستان فردوس در جلسه ای از خیرین حامی بهزیستی در این شهرستان تقدیر نماید. شرفی در جلسه فوق که با حضور امام جمعه، اعضای شورای نماز جمعه، رئیس بهزیستی، فرمانده بسیج و تعدادی از خیرین شهرستان فردوس تشکیل شد گفت: با تدبیر دولت و پیگیری صورت گرفته برای اولین بار پشت نوبتی های مستمری بهزیستی به صفر رسید که این موضوع برای اولین بار اتفاق افتاده است. وی افزود: هدف نهایی ما در بهزیستی ورود افراد به چرخه حمایت نیست ولی افراد واجد شرایط میبایست از این حمایت استفاده نمایند و بهزیستی استان هم در کنار این حمایت، توانمندسازی افراد تحت پوشش را به طورجد در دستورکار خود دارد تا خروجی موثر افراد از چرخه حمایت راشاهد باشیم و در همین راستا به اشتغال به صورت ویژه نگاه میشود. وی به مشوق های بیمه ای برای کارفرمایان اشاره کرد وگفت: اعتبارات حوزه اشتغال طی سالیان اخیر رشد چشمگیری داشته است. افزایش سهم بهزیستی در پروژه های مسکن جامعه هدف، حمایت ها در زمینه درمان، توانبخشی و توانپزشکی مثل کاردرمانی و فیزیوتراپی، انعقاد تفاهم نامه با بیمه سلامت و پرداخت ۷۰ درصد هزینه ها توسط بیمه، حمایت از بهبود یافتگان اعتیاد و... هم جزو مواردی بود که شرفی به آن اشاره کرد. در ادامه این جلسه که تا پاسی از شب به طول انجامید از تعدادی از مدیران عامل موسسات تحت نظارت بهزیستی در شهرستان فردوس و خیرین حامی بهزیستی دراین شهرستان با اهدای لوح تقدیر شد. شرفی مدیرکل با همراهی خسروی رئیس اداره مشارکت‌های مردمی، مؤسسات غیر دولتی و توانمندسازی و یوسفی مدیر فناوری اطلاعات، ارتباطات و تحول اداری بهزیستی استان، نوروزی رئیس بهزیستی فردوس و تعدادی از کارشناسان با آغاز ساعت کاری در محل اداره بهزیستی شهرستان فردوس حاضر و با کارکنان بهزیستی دیدارکرد. شرفی بعداز دیدار کارکنان به اتفاق افراد فوق در منزل همکار بازنشسته حضور یافت و با اهدای لوح و هدیه وی را تکریم نمود.

در ادامه برنامه های یازدید و گرامیداشت هفته بهزیستی، با حضور شرفی مدیرکل بهزیستی استان، تعداد دو طرح اشتغال جامعه هدف بهزیستی فردوس به نمایندگی از ١٣٠ طرح اشتغال پایدار در این شهرستان افتتاح شد. نوروزی رئیس بهزیستی شهرستان فردوس در حاشیه این برنامه از جذب ٩٣ درصدی اعتبارات این حوزه به مبلغ ١٣۵ میلیارد ریال خبر داد.

افتتاح نمایشگاه توانمندی های جامعه هدف بهزیستی در شهرستان فردوس برنامه بعدی مدیرکل بهزیستی استان در این شهرستان بود و در حاشیه این برنامه از تلاش های نوروزی رئیس و آرمک کارشناس بهزیستی شهرستان فردوس، برای کسب رتبه در ارزیابی عملکرد سال گذشته تقدیر شد.

به مناسبت گرامیداشت هفته بهزیستی، با حضور شرفی مدیرکل، خسروی رئیس اداره مشارکت‌های مردمی، مؤسسات غیر دولتی و توانمندسازی، یوسفی مدیر فناوری اطلاعات، ارتباطات و تحول اداری، نوروزی رئیس بهزیستی شهرستان فردوس و تعدادی از مسئولین شهرستانی دو واحد مسکونی جامعه هدف به نمایندگی از ١٧واحد افتتاح شد. نوروزی مقدم رئیس بهزیستی شهرستان فردوس در این خصوص گفت: این واحد ها با کمک ١۴٠ میلیون تومان بلاعوض بهزیستی برای هر واحد، حمایت خیرین و شهرداری و تامین زمین رایگان به صورت ویلایی ساخته شده اند. گفتنی است در حاشیه این مراسم از شهردار فردوس، روسای ادارات راه وشهرسازی، بنیاد مسکن و هلال احمر و همچنین خیر حامی تقدیر شد.

پایان بخش برنامه های شرفی، مدیرکل بهزیستی خراسان جنوبی، حضور در نمایندگی بهزیستی سه قلعه بود و در بدو ورود به دیدار کارکنان رفته و پس از آن با همراهی بخشدار و رئیس شورای سه قلعه یک واحد صنفی مددجویی را افتتاح نمود.

کد خبر 85519

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد