فامنین|برگزاری مراسم زیارت عاشورا با حضور فرماندار شهرستان

به مناسبت هفته بهزیستی و فرا رسیدن ماه محرم همایش پیاده روی و مراسم زیارت عاشورابا حضور فرماندار شهرستان، رئیس بهزیستی شهرستان و کارکنان برگزار گردید .

به گزارش روابط عمومی اداره بهزیستی شهرستان فامنین فرماندار در این مراسم  گفت: عاشورا یک دانشگاه برای کسب معرفت و بصیرت است.

سید روح الله حسینی در مراسم زیارت عاشورا با حضور روسای ادارات شهرستان فامنین به مناسبت گرامیداشت هفته بهزیستی و روز اول محرم افزود: مکتب عاشورا یک مکتب درس آموز برای امت اسلامی است که باید از آن درس و عبرت بگیریم.

وی ادامه داد: عاشورا یک دانشگاه برای کسب معرفت و بصیرت است و اگر شور حسینی با شعور حسینی همراه نباشد ره به جایی نمی بریم.

فرماندار فامنین خاطرنشان کرد: جامعه اسلامی از بی تفاوتی و بی بصیرتی و جهل مردم همواره ضربه خورده است.

حسینی تصریح کرد: ایام محرم ایام توجه به آسیب هایی است که جامعه مسلمین به آن مبتلا بوده اند و هستند و چرایی محرم ما را به سمت دشمن شناسی می برد تا بدانیم دلیل شکل گرفتن عاشورای حسینی چیست.

وی اضافه کرد: ایام عاشورا و محرم ایامی است که دلایل به وجود آمدن این ایام را مرور کنیم.

فرماندار فامنین با یادآوری سخن امام خمینی(ره) که فرموده‌اند؛ راز بقای اسلام ماه محرم و صفر است، اظهار داشت: باید شمر زمان را بشناسیم و تلاش کنیم دلیل به وجود آمدن عاشورای حسینی در نفس و روان ما وجود نداشته باشد.

کد خبر 85504

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 10 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد