امیدیه|برپایی میز خدمت، دیدار با خیرین و بازدید از طرح خود اشتغالی

به مناسبت گرامیداشت هفته بهزیستی، روز چهارشنبه، ۲۸ تیرماه، رئیس بهزیستی شهرستان امیدیه در میز خدمت مستقر در فرمانداری شهرستان شرکت و به درخواست مراجعین رسیدگی کرد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی خوزستان، در این میز خدمت که در سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان امیدیه برپا بود علاوه بر رئیس بهزیستی شهرستان امیدیه، رئیس کمیته امداد امام خمینی شهرستان، نماینده بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و تیم اورژانس اجتماعی بهزیستی شهرستان امیدیه حضور داشت.

رئیس بهزیستی شهرستان امیدیه با اشاره به مداخلات اجتماعی_ مشاوره ای توسط اورژانس اجتماعی گفت: با توجه به درخواست های مراجعین در این دیدار، مقرر شد با همکاری کمیته امداد امام خمینی و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی نسبت به رفع مشکلات ایشان، اقدامات لازم صورت گیرد.

برگزاری جلسه با خیرین و موسسه چهارده معصوم اهواز با موضوع بررسی تامین هزینه های معیشتی افراد نیازمندی که توسط مددکاران در مناظق کم برخوردار و حاشیه نشین شناسایی شده اند، واریز کمک هزینه ماهیانه به  ۱۲خانوار نیازمند، بازدید از خانواده دارای ۵ عضو معلول در شهرستان امیدیه که از محل تسهیلات خوداشتغالی، کسب و کار خود اشتغالی را راه اندازی نموده اند، از دیگر برنامه های پنجمین روز هفته بهزیستی در شهرستان امیدیه بوده است.

کد خبر 85452

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 10 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد