اسد آباد | پیام تسلیت اکبر احمدی منش  به مناسبت فرارسیدن ماه محرم

اکبر احمدی منش رئیس بهزیستی شهرستان اسدآباد طی پیامی فرا رسیدن ایام محرم را تسلیت گفت .

 به گزارش روابط عمومی بهزیستی  شهرستان اسدآباد  در این پیام آمده است:

 اَلسَّلامُ عَلَی الْحُسَیْنِ وَ عَلی عَلِیِّ بْنِ الْحُسَیْنِ وَ عَلی اَوْلادِ الْحُسَیْنِ وَ عَلی اَصْحابِ الْحُسَیْنِ

محرم یادآور بزرگ ترین حماسه ظلم ستیزی و آزادگی در تاریخ بشری است. حماسه انسان های پاک دل و راست قامتی است که عاشقانه به وصل الهی لبیک گفتند و در راه دین و عقیده از جان گذشتند.

باز شور محرمی دیگر از راه می رسد و عالمی را به شمیم جان نواز حسین شهید و شقایق های سرخ روییده در دشت نینوا معطر می کند.

 دوباره محرم، ماه حزن و اندوه آل محمد (ص) فرا می رسد و با آمدنش همه جا سیاهپوش می شود و غمی جانکاه بر دلها سنگینی می کند.

محرم، فصل خون و شهادت، ماه عزا و ماتم بی کران شیعه ی داغدار غم سیدالشهدا(ع) ، ماه جهاد و حماسه ، ماه پیروزی خون بر شمشیر، ماه قیام و بیداری و یادآور بزرگ ترین حماسه و دلخراش ترین مصیبت تاریخ بشریت است.  ماهی که در آن سالار شهیدان با قیام و ایستادگی خود در مقابل ظلم و ستم و بی عدالتی، مکتب انسان ساز و جاودانی بنام عاشورا را بنیان نهاد و درس حریت، عدالت، عزت ، سرافرازی و شجاعت و جوانمردی و راه و رسم پاسداشت عقیده و بیزاری از ذلت را به همه مسلمانان و آزادگان عالم و نسل های تاریخ آموخت.اگر چه قرن ها از حادثه کربلا می گذرد اما واقعه عاشورا هنوز زنده است و جان ها همچنان شیفته‌ی پیام کربلاست.

اینجانب فرا رسیدن ماه محرم و ایام شهادت سید و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) را به همه عاشقان و مریدان آن حضرت بخصوص مردم شهید پرور و ولایتمدار شهرستان اسدآباد تسلیت و تعزیت عرض نموده و سربلندی اسلام و مسلمین را از ایزد منان مسالت می نمایم.

                     اکبر احمدی منش

رئیس بهزیستی  شهرستان اسدآباد

کد خبر 85415

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد