رژه خودروهای امدادی و خودروهای اورژانس اجتماعی بهزیستی استان

مدیرکل بهزیستی استان از معرفی فعالیتها و خدمات ارائه شده اورژانس اجتماعی بهزیستی  به آحاد جامعه و ولی نعمتان تحت پوشش خبر داد.

به گزارش روابط عمومی، همزمان با سومین روز از هفته بهزیستی با شعار" برای مردم، برای به زیستن" رژه خودروهای امدادی و خودروهای اورژانس اجتماعی بهزیستی استان با هدف معرفی برخی از فعالیتها و خدمات ارائه شده به آحاد جامعه و ولی نعمتان تحت پوشش و برپایی پایگاههای اطلاع رسانی در مسیرهای تعیین شده برگزار گردید.

 در این مراسم حامد رضایی مدیرکل بهزیستی استان ضمن تبریک چهل و سومین بهار تاسیس سازمان بهزیستی با شعار " بری مردم، برای به زیستن"  در سومین روز از این هفته گفت: سازمان بهزیستی یک نهاد کاملاًتخصصی و حرفه ای می باشد که دامنه فعالیتها و خدمات آن گسترده بوده و خدمات متعدد و مختلفی به آحاد جامعه و ولی نعمتان تحت پوشش ارائه می نماید.

مدیرکل بهزیستی استان با اظهار این مطلب که معرفی خدمات ارائه شده به آحاد جامعه و آگاهی دهی به مردم شریف استان از ضرورتها می باشد خاطر نشان ساخت: با توجه به رسالت های مهم سازمان امروزه شناساندن فعالیتها و خدمات ارئه شده یک ضرورت و نیاز جامعه محسوب گردیده و در نهایت باعث اعتماد افزایی بیشتر مردم به مجموعه می شود.

رضایی در بخش دیگر از سخنان خود بیان داشت: یکی از مباحث مهم و اساسی در جامعه لزوم توجه به مباحث آسیب های اجتماعی و و مدیریت این مسائل از طریق واحد اورژانس اجتماعی بهزیستی می باشد لذا  با تدارک رژه خودرویی سعی داریم فعالیتها بیشتر در اذهان عمومی نمود یافته و با تحلیل نظرات و ایده های مردم بتوانیم خدمات با کیفیت تر و قابل قبولی ارائه نمائیم.

کد خبر 84996

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد