سیریک | برگزاری آیین تجلیل از افراد دارای معلولیت موفق

به مناسبت بزرگداشت هفته بهزیستی و با حضور مسئولین و جمعی از افراد دارای معلولیت، آیین تجلیل از افراد دارای معلولیت موفق شهرستان سیریک در سالن غدیر برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی هرمزگان ؛ به مناسبت بزرگداشت هفته بهزیستی و با همکاری اداره بهزیستی سیریک و CBRشهرستان ، آیین تجلیل از افراد دارای معلولیت موفق شهرستان سیریک با حضور نصرالله خواجه دادی معاون سیاسی فرمانداری شهرستان ، علی زرهی رییس بهزیستی ، دیگر مسئولین ،کارکنان بهزیستی ، مراکز زیر مجموعه و جمعی از افراد دارای معلولیت در سالن غدیر سیریک برگزار شد.

این مراسم با اجرای  قرائت قرآن ،سرود ، دکلمه ، اجرای موسیقی ، شعر خوانی ، تواشیح از سوی افراد دارای معلولیت مستعد و توانمند شهرستان همراه بود .

در این مراسم علی زرهی رییس بهزیستی شهرستان سیریک ضمن خبرمقدم به حاضرین و تبریک فرارسیدن هفته بهزیستی ، خدمت رسانی به نیازمندان را از ضروریات جامعه اسلامی دانست و اظهار داشت : همه ما مفتخریم که جزو خدمتگذاران به این اقشار بوده و انجام وظیفه می کنیم.

وی در ادامه در خصوص بخشی از فعالیت های بهزیستی و خدمات ارائه شده در سازمان بهزیستی، خدمات مراکز مثبت زندگی و توانبخشی مبتنی بر جامعه (CBR) توضیحاتی ارائه نمود.

کد خبر 84866

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد