رشد خدمت‌رسانی در بهزیستی شتاب گرفته است

استاندار اصفهان در حاشیه بازدید از نمایشگاه فعالیت‌ها و دستاوردهای بهزیستی استان گفت: مجموعه اداره کل بهزیستی استان تلاش قابل توجهی را از سالهای گذشته شروع کرده بود و در دوره مدیریت جدید نیز این مجموعه در خدمت رسانی شتاب گرفته است.

     به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان اصفهان، سیدرضا مرتضوی ضمن تبریک هفته بهزیستی، فرصت بازدید از نمایشگاه فعالیت‌ها و دستاوردهای بهزیستی استان را مغتنم برشمرد و ادامه داد: این نمایشگاه، نمایی از تنوع خدمت‌رسانی مجموعه بهزیستی را معرفی می‌کند که بسیار ارزشمند و با نگاهی عالمانه است.

وی افزود: یکی از کارویژه‌های قابل توجه این نمایشگاه توجه ویژه به توانمندسازی‌ توانخواهان این حوزه است.

استاندار اصفهان ادامه داد: کیفیت تولید دستاوردهای توانخواهان ذهنی به حدی بالاست که گاهی افرادی که در زمره  معلولیت قرار نمی‌گیرند نیز از داشتن این توانایی، محروم هستند و این مساله شگفت‌آور بود.

مرتضوی همت بلند افراد دارای معلولیت و جامعه هدف بهزیستی را ستودنی دانست و تصریح کرد: گاهی آثار این افراد به لحاظ هنری و خلاقیت در طراز آثار اساتید این حوزه است.

وی اظهار کرد: خدمت رسانی به جامعه توانخواهان باعث افتخار است و افرادی که این حوزه را برای خدمت رسانی انتخاب می‌کنند ایثارگرانی هستند که به مخلوقات  خداوند متعال خدمت رسانی می‌کنند.

این نمایشگاه از شنبه ۲۴ تیرماه تا سه شنبه ۲۷ تیرماه به مدت ۴ روز، صبح‌ها ساعت ۹ تا ۱۲ و بعد از ظهرها ساعت ۱۷ تا ۲۰، در سالن ورزشی شهید فیاض بخش اداره کل بهزیستی استان برای بازدید عموم دائر است.

به گزارش روابط عمومی، نمایشگاه فعالیت‌ها و دستاوردهای بهزیستی با شعار «برای مردم، برای به‌زیستن» با حضور استاندار افتتاح شد.

کد خبر 84532

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد