تأکید استاندار اصفهان بر پشتیبانی تمامی دستگاه‌های اجرایی از مجموعه بهزیستی

استاندار اصفهان در شورای اداری استان گفت: برای پشتیبانی از مجموعه بهزیستی، بایستی تمامی دستگاه‌های اجرایی بضاعت‌های خود را به میدان بیاورند.

    به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان اصفهان به نقل از  اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان، شورای اداری استان با حضور استاندار اصفهان، معاونین و مدیران کل دستگاه‌های اجرایی استان برگزار شد.

استاندار اصفهان در خصوص دستور اول این نشست که به مناسبت هفته گرامیداشت بهزیستی به مطالب مرتبط با این حوزه اختصاص یافت، عنوان کرد: زمانی که ماموریت‌های این سازمان را مرور می‌کنیم؛ رویکرد و منش حضرت امیرالمومنین علی(ع) در ذهن‌ها نقش می‌بندد.

 سیدرضا مرتضوی ادامه داد: حسب رویکرد جمهوری اسلامی مبنی بر دستگیری از نیازمندان و توانخواهان در سال ۱۳۵۹ با همت شهید فیاض بخش سازمان بهزیستی در ایران اسلامی شکل گرفت و سالهاست این مجموعه در بیش از ۵۰ مأموریت مختلف به مردم خدمت‌رسانی می‌کند.

استاندار اصفهان عنوان کرد: کارمندان این سازمان و اداره کل در استان با هدف‌های متعالی بر سر کار آمده‌اند و در حوزه فعالیت خود نقش آفرینی می‌کنند از طرفی جامعه مسلمین و مؤمنین در برابر توانخواهان مسئولیت‌هایی را بر عهده دارند.

مرتضوی یادآور شد: آیات و روایات متعددی بر توجه ویژه به جامعه مخاطب بهزیستی سفارش کرده است.

وی افزود: از این رو ضمن گرامیداشت هفته بهزیستی که اهمیت و شأن یک مجموعه را در جامعه زنده نگه می‌دارد برخورد واجب می‌دانیم به مأموریت‌های خود توجه ویژه داشته باشیم.

استاندار اصفهان خاطرنشان کرد: در مورد جذب نیروی انسانی مورد نیاز برای مجموعه بهزیستی انتظار می‌رود سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی مساعدت های لازم را داشته باشد.

وی ادامه داد: برای پشتیبانی از مجموعه بهزیستی نیز بایستی تمامی دستگاه‌های اجرایی بضاعت‌های خود را به میدان بیاورند.

مرتضوی متذکر شد: همچنین امروز، جلسه‌ای برگزار و مواد قانونی ابتر در این حوزه مورد بررسی و زمینه‌های اجرای قوانین فراهم و تسهیل شود.

کد خبر 84536

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد