نمایشگاه عرضه محصولات تولیدی مددجویان در هفته بهزیستی

با آغاز هفته بهزیستی، نمایشگاهی از توانمندی‌ها و تولیدات دستی مددجویان بهزیستی از امروز افتتاح و تا ۲۷ تیرماه در پارک معلم کرمانشاه برپا خواهد بود.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل بهزیستی استان کرمانشاه؛ بهزاد شهبازی مدیرکل بهزیستی استان ضمن خیرمقدم به مدعوین، گفت: توانمندی‌های مددجویان بهزیستی در قالب ۲۰ غرفه  شامل محصولات چرمی، منبت، معرق و محصولات غذایی در این نمایشگاه عرضه می‌شود.
شهبازی در ادامه اذعان داشت که در استان کرمانشاه ۱۸۹ هزار مددجو از خدمات بهزیستی بهره‌مند هستند که نگاه بهزیستی به سمت توانمند کردن هرچه بیشترِ این افراد تحت پوشش است.
در افتتاحیه این نمایشگاه، آموئی فرماندار، تولابی مدیرکل بانک رفاه، فلاح کارشناس ارشد اعتبارات بانک ملی، احمدی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، درخشی رئیس سازمان فرهنگی_اجتماعی_ورزشی شهرداری و همچنین کرمی معاون، کبیرکوهی معاونت اجتماعی و کرمی حراست سازمان فرهنگی_اجتماعی_ورزشی شهرداری و تعدادی دیگر از مسئولین استان حضور داشته و از غرفه‌های این نمایشگاه دیدن کردند.
ضمن اینکه علاوه بر مدیرکل بهزیستی استان، معاونین و رؤسای ستادی و شهرستان کرمانشاه و همچنین شهرام سبزیان دبیر هفته بهزیستی در کرمانشاه نیز در این برنامه حضور داشتند.

برای پیوستن به کانال اداره‌کل بهزیستی استان کرمانشاه در پیام‌رسان ایتا، اینجا را لمس کنید

کد خبر 84504

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 10 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد