پیام تبریک دکتر مخلص الائمه استاندار محترم مرکزی به مناسبت ۲۵ تیرماه روز بهزیستی

دکتر مخلص الائمه استاندار مرکزی طی پیامی فرا رسیدن هفته بهزیستی را خدمت کلیه همکاران تبریک عرض نمود . متن پیام به شرح ذیل میباشد:

یست و پنجم تیر ماه در تقویم جمهوری اسلامی ایران به عنوان روز بهزیستی و تأمین اجتماعی نام‌گذاری شده است که بیانگر جایگاه مهم این دو دستگاه حمایتگر در نظام مقدس جمهوری اسلامی است که در دولت مردمی در ارتقای شاخص‌های رفاه، سلامت و امنیت اجتماعی، گسترش عدالت اجتماعی،  حمایت از اقشار آسیب پذیر، نگهداری معلولان و توان‌خواهان و توانبخشی به آنان، حفظ کرامت انسانی و ... نقش مهمی بر عهده دارند.
سازمان بهزیستی در چهل و سومین سالگرد تأسیس و فعالیت خود با شعار "برای مردم، برای به‌زیستن" و همسو با اهداف عدالت‌بخش دولت مردمی توانسته با رویکرد مددرسانی به نیازمندان جامعه، حفظ کیان خانواده‌های آسیب‌دیده و آسیب‌پذیر، اصلاح و ساماندهی آسیب دیدگان اجتماعی، نگهداری و توانبخشی معلولان، راهبردهای اساسی در راستای پیشگیری از معلولیت‌ها و آسیب‌های اجتماعی و خدمت رسانی و حمایت از اقشار محروم و آسیب پذیر، نهادی عدالت محور و برنامه محور باشد و با بهره‌گیری از امکانات و تجربیات مهم مددکاران، خیرین، بخش های غیردولتی و سازمان‌های مردم نهاد در ایجاد بستر مناسب جهت پیشگیری و کنترل آسیب‌های اجتماعی، توانبخشی و ایجاد نشاط آثار مثبت فراوانی را در جامعه برجای نهاده است.
اینجانب ضمن تبریک روز بهزیستی و تأمین اجتماعی به همه تلاشگران و فعالان این عرصه در استان مرکزی و خانواده بزرگ بهزیستی از تلاش‌ها و زحمات خالصانه این عزیزان صمیمانه تشکر و قدردانی نموده، سربلندی و توفیق روز افزون آنان را از درگاه خداوند منان مسألت می نمایم.

 مخلص الائمه - استاندار مرکزی

کد خبر 84441

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 10 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد