دیدار مدیر کل بهزیستی استان مرکزی و معاونین با نماینده مردم شریف شهرستانهای اراک،  کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی

دکترحسین آبادی مدیرکل بهزیستی استان مرکزی با دکتر کریمی نماینده مردم شریف شهرستانهای اراک ، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی در خصوص بررسی مسائل و مشکلات جامعه هدف بهزیستی و اقدامات و برنامه های پیش روی این اداره کل به گفتگو پرداختند.

دکتر حسین آبادی در این دیدار با اشاره به گستردگی خدمات بهزیستی به جامعه هدف عنوان کرد: سازمان بهزیستی باتوجه به جایگاه خاصی که دارد به عموم افراد جامعه خدمات ارائه  می دهد چرا که مسائل مربوط به قبل تولد در قالب مشاوره ژنتیک آغاز و تا دوران سالمندی ادامه دارد و این مهم نشان دهنده گستردگی خدمات این سازمان و همچنین  سختی کار است.

وی افزود:سازمان بهزیستی یکی از واحدهای خدماتی است که جامعه هدف آن از عزیزترین بندگان خدا هستند و خدمت در بهزیستی به مثابه عبادت است  لذا امیدواریم که با کمک و همکاری معاونین و دستگاهها و شرکای اداری بتوانیم بیش از پیش در جهت ارائه خدمات به جامعه هدف بهزیستی گام برداریم.

در ادامه دکتر کریمی افزود: کار در بهزیستی جز مشاغل بسیار حساس است و بهزیستی وظیفه سنگین و مهمی جهت ارتقاء رفاه و بهتر زیستن مردم خصوصا جامعه هدف بر عهده دارد و محقق شدن این امر مستلزم تلاش همه ی مدیران و مجموعه کارکنان بهزیستی می باشد.

کد خبر 106123

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد