دررسانه | حمایت تمام قد از نابینایان و کم‌بینایان/ پرداخت ۱۴۴ میلیون اعتبار

همدان- مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان گفت: در ۳ ماهه نخست امسال ۱۴۴ میلیون تومان به هیئت نابینایان و کم‌بینایان اعتبار پرداخت کرده‌ایم.

علی حقیقی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به حمایت دستگاه ورزش از ورزشکاران هیئت نابینایان و کم‌بینایان استان همدان اظهار کرد: نگاه ما به تمام هیئت‌های ورزشی نگاهی برابر بوده و همواره حامی رشته‌های مختلف بوده‌ایم، هیئت نابینایان و کم‌بینایان نیز یکی از هیئت‌هایی بوده که همواره چتر حمایتی اداره کل ورزش و جوانان بر روی این هیئت قرار داشته است.

وی افزود: پایگاه قهرمانی اداره کل ورزش و جوانان استان ۳ جلسه در هفته، پیست دوومیدانی به همراه سایر زیرساخت‌های ورزشی همواره در اختیار ورزشکاران این رشته بوده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با اشاره به حمایت‌های مادی دستگاه ورزش گفت: در همین ۳ ماهه نخست سال ۱۴۰۲ اداره کل ورزش و جوانان استان ۱۴۴ میلیون تومان اعتبار به هیئت نابینایان و کم‌بینایان پرداخت کرده است.

حقیقی خاطرنشان کرد: همچنین ۴۰ میلیون تومان نیز به هیئت نابینایان و کم‌بینایان شهرستان تویسرکان اعتبار پرداخت کرده‌ایم.

وی با بیان اینکه هزینه رفت و آمد ورزشکاران نابینایان و کم‌بینایان را نیز پرداخت کرده‌ایم، بیان کرد: در مراسم تجلیل از قهرمان نیز از ۶ ورزشکار این هیئت به همراه ریاست هیئت تقدیر صورت گرفت.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان عنوان کرد: سیاست و نگاه ما در دستگاه ورزش استان همواره نگاه حمایتی از هیئت‌های ورزشی بوده و حامی ورزشکاران بوده‌ایم.

دررسانه | حمایت تمام قد از نابینایان و کم‌بینایان/ پرداخت ۱۴۴ میلیون اعتبار

دررسانه | حمایت تمام قد از نابینایان و کم‌بینایان/ پرداخت ۱۴۴ میلیون اعتبار

کد خبر 84428

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد