توفیق خدمت به محرومین نصیب بهزیستی شده است

نماینده ولی فقیه و امام جمعه زنجان گفت: خداوند متعال توفیق خدمت به محرومین جامعه را به کارکنان بهزیستی عطا کرده و و دعای خیر مددجویان در زندگی فردی و اجتماعی آنان تاثیرگذار است.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان زنجان  آیت الله خاتمی در دیدار با جمعی از کارکنان بهزیستی، خیرین و کارفرمایان موفق ضمن تبریک هفته‌ بهزیستی عنوان کرد: کار در بهزیستی به دلیل تلاش برای رفع مشکلات جامعه هدف و افراد دارای معلولیت و اقشار آسیب‌پذیر سخت است و بهزیستی خدمات ارزنده‌ای را به جامعه هدف که جزو اقشار محروم جامعه نیز به شمار می‌روند، ارائه می‌کند.
وی با بیان اینکه بهزیستی در توانمندسازی مددجویان وظایف سنگینی بر عهده دارد، تصریح کرد: زنجان دیار خیرین است و مشارکت خیرین در امور بهزیستی به ویژه در نگهداری معلولان مد نظر قرار گیرد چرا که در تسریع فعالیتهای این بخش و توسعه خدمات و کیفیت بخشی به آن‌ها اثرگذار است.
وی با بیان اینکه بخش اعظم رضایت عمومی می تواند با تکریم و پرداختن به مشکلات و جامعه هدف محقق شود، یادآور شد: ارتقاءفرهنگ تکریم ارباب رجوع  موجب افزایش رضایتمندی جامعه هدف خواهد بود و تکریم سالمندان و پیشکسوتان جامعه نیز مد نظر قرار گیرد.

کد خبر 84256

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد