ایجاد فرصت های برابر از ملزومات بهبود شرایط افراد دارای معلولیت است/ ارائه خدمات مقبول به افراد دارای معلولیت با مشارکت و یاریگری همگانی

چهل و دومین همایش علمی کاربردی معاونین امور توانبخشی بهزیستی سراسر کشور با حضور معاون امور توانبخشی سازمان بهزیستی کشور، فریبا بریمانی مدیرکل بهزیستی مازندران و معاونین توانبخشی بهزیستی سراسر کشور در مجتمع آموزشی فرهنگی شهید بهشتی خزرآباد برگزار شد .

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی مازندران، فاطمه عباسی معاون امور توانبخشی سازمان بهزیستی کشور با اشاره به اهمیت نشست های تخصصی در پیشبرد اهداف عالیه سازمان، گفت: برگزاری نشست های علمی کاربردی موجب افزایش دانش و مهارت کارکنان می شود و این امر در موفقیت و بالندگی سازمان تاثیر بسزایی دارد.
معاون امور توانبخشی سازمان بهزیستی کشور بر توانمندسازی افراد دارای معلولیت تاکید کرد و گفت: از اهداف سازمان بهزیستی توانمندسازی و اشتغال پایدار جامعه هدف است تا با استقلال بیشتر در راستای پیشبرد اهداف خود گام بردارند و مشارکت اجتماعی بالایی داشته باشند.
 عباسی با بیان اینکه ارائه خدمات مقبول به افراد دارای معلولیت با مشارکت و یاریگری همگانی میسر است، تصریح کرد: ارائه مطلوب خدمات به گروه هدف و ضرورت ایجاد فرصت های برابر از ملزومات بهبود شرایط زندگی آنان است.
معاون امور توانبخشی سازمان بهزیستی کشور در پایان نکاتی درباره سیاستها و برنامه های تخصصی و عملیاتی حوزه معاونت توانبخشی و راهبردهای موجود از جمله؛ توسعه کمی، کیفی و تقویت خدمات توانبخشی مراقبتی افراد دارای معلولیت، سالمندان و بیماران روانی مزمن، تامین معیشت و حمایت مالی از گروه هدف، ارتقا سطح کیفی فعالیت ها، تسهیل دسترسی گروه هدف به خدمات، توسعه کیفی و کمی فعالیت ها در مناطق روستایی و  محروم، تقویت و توسعه کمی و کیفی خدمات توانبخشی مبتنی بر مراکز روزانه، تقویت و توسعه خدمات توانپزشکی و تقویت و توسعه فعالیت های مبتنی بر اشتغال افراد دارای معلولیت را مطرح کرد.
شایان ذکر است ؛ در حاشیه این همایش، کارگاه های تخصصی حوزه توانبخشی به مدت دو روز در مجتمع آموزشی فرهنگی شهید بهشتی خزرآباد برگزار می شود.

کد خبر 83703

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد