سفر یک روزه مدیرکل بهزیستی هرمزگان به شهرستان میناب

مدیرکل بهزیستی هرمزگان در سفر یک روزه به شهرستان میناب ، ضمن نشستی صمیمانه با کارکنان و جمعی از مسئولین مراکز غیر دولتی و دیدار مردمی با جامعه هدف ، از مراکز تحت نظارت و پروژه نیمه تمام مسکن ۴۴ واحدی مددجویان بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی هرمزگان ؛ سامیه جهانشاهی مدیرکل بهزیستی هرمزگان در سفر یک روزه به شهرستان میناب با همراهی فاطمه پوریان معاون پشتیبانی و منابع انسانی و دیگر مسئولین و کارشناسان بهزیستی استان ، طی نشستی صمیمانه با جمعی از مسئولین مراکز غیر دولتی فعال و خدمت رسان به جامعه هدف در حوزه پیشگیری ،اجتماعی ،توانبخشی ،موسسات خیریه و مراکز مثبت زندگی دیدار و گفتگو کرد.

وی ضمن استماع مطالبات ، چالش ها و مسائل پیش روی مراکز ،بر ارائه خدمات تخصصی ،ایجاد اشتغال و توانمندسازی مددجویان بویژه افراد دارای معلولیت تاکید کرد

سامیه جهانشاهی در این نشست خواستار تمرکز بر فرآیند اطلاع رسانی و آگاهسازی در خصوص توانایی های توانخواهان و استفاده از ظرفیت خیرین و جلب و جذب مشارکتهای مردمی در راستای رفع مشکلات مددجویان گردید .

مدیرکل بهزیستی هرمزگان همچنین بر اجرای برنامه های اجتماع محور و مرتبط با کاهش آسیب اعتیاد از طریق اطلاع رسانی خدمات و فعالیتهای سازمان با استفاده از ظرفیت فضای مجازی ،اصحاب رسانه و صدا و سیما تاکید کرد .

بازدید مدیرکل بهزیستی هرمزگان از مراکز حرفه آموزی آزادگان ،مراکز مثبت زندگی، بازدید از مرکز حرفه آموزی ، اشتغال و مددکاری سلمان ابن مضارب ، بازدید از مرکز جامعه معلولین شهرستان ،نشست صمیمی با کارکنان اداره بهزیستی شهرستان میناب ، دیدار مردمی با مددجویان و جامعه هدف، بازدید از پروژه های نیمه تمام مسکن ۴۴ واحدی مددجویان و تقدیر و تجلیل از سادات شاغل در اداره به مناسبت فرا رسیدن عید سعید غدیر خم از دیگر برنامه های سفر یک روزه مدیرکل بهزیستی هرمزگان و هیات همراه به شهرستان میناب بود.

همچنین در طی این سفر ،با حضور اعضای کمیسیون پزشکی استان ، کمیسیون پزشکی تعیین نوع و شدت معلولیت توانخواهان دارای معلولیت شنوایی، ذهنی و جسمی و حرکتی در شهرستان برگزار گردید.

کد خبر 83526

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 15 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد