در رسانه | برگزاری جشن ازدواج آسان زوج‌های جوان استان بوشهر

همزمان با دهه امامت و ولایت جشن وصال و ازدواج آسان زوج‌های جوان تحت پوشش نهادهای حمایتی کمیته امداد و بهزیستی استان بوشهر برگزار شد.

به گزارش  روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان بوشهر و به نقل از خبرگزاری تسنیم از گناوه، در ادامه برگزاری مراسم ازدواج آسان به مناسبت دهه امامت و ولایت در استان بوشهر، شامگاه یکشنبه جشن وصال و ازدواج آسان 20 زوج گناوه‌ای برگزار شد.

مدیرکل بهزیستی استان بوشهر با تبریک عید سعید قربان و غدیر و ایام دهه امامت و ولایت، اظهار داشت: بر اساس برنامه‌ریزی و تأکیدات استاندار بوشهر، در ایام دهه مبارک امامت و ولایت هر شب یک برنامه ازدواج آسان با حضور خانواده‌های تحت حمایت بهزیستی و کمیته امداد برگزار می‌شود.

حسین اسدی‌راد با  بیان اینکه در طول دهه امامت و ولایت مراسم جشن وصال در نقاط مختلف استان برگزار می‌شود گفت: در این راستا در طول این دهه مراسم جشن ازدواج 100 زوج تحت پوشش بهزیستی برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: در این راستا در چهارمین روز از دهه امامت و ولایت جشن وصال و ازدواج آسان 20 زوج گناوه‌ای تحت پوشش نهادهای حمایتی بهزیستی و کمیته امداد برگزار شد.

اهدا هدیه نقدی و واگذاری جهیزیه با مشارکت خیرین شامل فرش، اجاق گاز، یخچال، سرویس آشپزخانه، پتو و جاروبرقی از دیگر برنامه‌های این آیین بود.

پایان سال جشن ازدواج آسان یک‌ هزار زوج جوان در استان بوشهر

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری بوشهر نیز با بیان اینکه تا پایان سال جشن ازدواج آسان یک‌هزار زوج جوان در استان بوشهر برگزار می‌شود گفت: در دهه امامت و ولایت هر شب در یک شهرستان مراسم جشن وصال برگزار می‌شود.

رقیه زنگنه‌نژاد اضافه کرد: شب گذشته مراسم جشن وصال و ازدواج آسان در شهرستان گناوه با حضور مسئولین برگزار شد و بر اساس برنامه‌ریزی در دهه امامت و ولایت جشن وصال و ازدواج آسان 200 زوج برگزار می‌شود.

وی یکی از اولویت‌های مهم دولت گفتمان را ازدواج آسان دانست و گفت: ترویج فرهنگ ازدواج آسان یکی از برنامه‌های مهم است که در این راستا در حمایت از زوج‌های جوان اقدامات مهم تشویقی انجام شده است.

کد خبر 83469

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد