بازدید مدیر و معاونین بانک قرض‌الحسنه مهر ایران از شیرخوار گاه بهزیستی اهواز

صبح امروز مدیر و معاونین بانک قرض‌الحسنه مهر ایران با همراهی سرپرست بهزیستی شهرستان اهواز ازشیرخوار گاه حضرت علی اصغر علیه السلام بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان خوزستان، محسن حسین پور سرپرست بهزیستی اهواز ضمن تشکر از حضور ارزشمند مدیر و معاونین بانک قرض‌الحسنه مهر ایران  اهداف و وظایف گسترده بهزیستی در حمایت از اقشار آسیب پذیر جامعه و کنترل ،کاهش و پیشگیری از آسیبهای اجتماعی و معلولیتها در جامعه را تشریح واز تلاشهای جهاد گونه همکاران شاغل در بهزیستی که با احساس مسئولیت و تعهد بالا به اقشار نیازمند جامعه خدمات رسانی می کنند تشکر کرد.

در این بازدید مدیر و معاونین بانک قرض‌الحسنه مهر ایران با تقدیر از تلاشهای ارزشمند مدیران و کارکنان شاغل در مجموعه بهزیستی و شیر خوارگاه ،کار در بهزیستی را توفیق خداوند به همکاران دانسته و جهت تشکر از زحمات کارکنان شاغل در شیرخوارگاه، ضمن تبریک عید غدیر  با دعوت از ۲۰۰نفر از ایتام و نیازمندان در روز عیدبه صرف ناهار ،این عید بزرگ را جشن می گیرند.

در پایان مجتبی سخنور ،مدیر شعب بانک قرض الحسنه  مهر ایران در استان خوزستان  ضمن اعلام آمادگی برای همکاری با بهزیستی از طریق ظرفیتهای موجود و  در قالب تفاهم نامه همکاری ،بیان کرد:این مجموعه بانکی  در راستای مسئولیتهای اجتماعی،  کمک به جامعه هدف و شیرخوارگاه را در سطح کشور پیگیری خواهندکرد.

کد خبر 83436

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد