تجلیل از حسن دهقانی ملی پوش دوومیدانی جانبازان و معلولین استان در آیین «تقدیر از سنگربانان تبلیغ اسلام ناب»

در آیین «تقدیر از سنگربانان تبلیغ اسلام ناب» و با حضور مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان از حسن دهقانی ملی پوش دوومیدانی جانبازان و معلولین استان تجلیل شد.

به گزارش رابط عمومی بهزیستی هرمزگان ؛ در آیین «تقدیر از سنگربانان تبلیغ اسلام ناب» در بندرعباس و با حضور مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان از حسن دهقانی ملی پوش دوومیدانی جانبازان و معلولین استان تجلیل شد.

حجت الاسلام حقانی مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان در این مراسم ، ضمن قدردانی از زحمتکشان حوزه تبلیغ اظهار داشت: یکی از مشکلاتی که در حوزه تبیین وجود دارد این است که خوبیها در جامعه نشر و گسترش پیدا نمی کند و خیلی از کارها در درون خودمان و فضای ذهنی مان می ماند و از فضای انسانی خودمان خارج نمی شود.

وی با بیان اینکه همه ما می بایست حرف انقلاب اسلامی و اسلام را به گوش آحاد مردمی برسانیم اظهار داشت: شاید در این مسیر مشکلاتی هم وجود داشته باشید و تعدادی نپذیرند اما اصل مسئله این است که حرف انقلاب و ملیت ایرانی سلحشور را به گوش آحاد مردمی برسانیم و منتقل کنیم.

حجت الاسلام حقانی عنوان داشت: همه اقشار مختلف جامعه می توانند همچون شمعی باشند برای اینکه محفل انقلاب اسلامی را روشن تر کنند.

وی یادآور شد: یکی از دلائلی که مقام معظم رهبری همچنان روی هیئت به کانون جهاد تبیین تاکید دارند چون مخاطبین هیئت، مخاطبین متفاوت جدی هستند که در نوع خود جزء مخاطبین خاص محسوب می شوند.

در پایان از همسنگران تبلیغ اسلام ناب با حضور مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان تجلیل شد.

کد خبر 83198

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد