بهزیستی؛ فعال در عرصه اجتماعی مبارزه با مواد مخدر

استاندار آذربایجان شرقی با اهدای لوح سپاس از مدیرکل بهزیستی آذربایجان شرقی به دلیل فعالیت های فرهنگی و اجتماعی ارزنده در عرصه مبارزه با مواد مخدر تجلیل کرد.

همزمان با هفته مبارزه با مواد مخدر،  استاندار آذربایجان شرقی با اهدای لوح سپاس از مدیرکل بهزیستی استان به دلیل فعالیت های فرهنگی و اجتماعی ارزنده در عرصه مبارزه با مواد مخدر تجلیل کرد.

متن لوح سپاس به شرح ذیل می باشد.

سرکار خانم دکتر صحاف

مدیرکل بهزیستی

سلام علیکم

 جمهوری اسلامی ایران در صف مبارزه با مواد مخدر در جهان قرار و دولت مرمی سیزدهم با مسئولیت پذیری مضائف، عزم جدی خود را برای تشدید مبارزه با این بلیه خانمان سوز بکار بسته است. میزان تحقق اهداف مشخص شده در سیاست های کلی ابلاغی مقام معظم رهبری در زمینه مبارزه با مواد مخدر، بهترین ملاک برای سنجش اثر بخشی اقدامات این حوزه همچنانکه دوست و دشمن، برقرار گرفتن کشورمان بر تارک قله مبارزه با مواد مخدر در جهان اذعان دارند. از همین رو، باید قدردان مجاهدت های خستگی ناپذیر خیرین صدیق در بخش های مختلف انتظامی و امنیتی دستگاه های مسئول و عرصه های فرهنگی و اجتماعی در امر مبارزه با مواد مخدر باشیم.

اینجانب ضمن تقدیر از تلاش ارزنده و موثر سرکارعالی و همکاران محترمتان، توفیقات روز افزون شما را ذیل توجهات حضرت ولی عصر(عج) از درگاه خداوند متعال مسئلت می دارم.

                                   

                                                                                                      عابدین خرم

                                                                                               استاندار و رئیس شورا

بهزیستی؛ فعال در عرصه اجتماعی مبارزه با مواد مخدر

کد خبر 82759

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد