افتتاحیه پروژه های مشترک صنایع دستی جامعه هدف  اداره کل بهزیستی و اداره کل گردشگری ،میراث فرهنگی و صنایع دستی  در ۳ منطقه از شهر شیراز

افتتاحیه پروژه های مشترک صنایع دستی جامعه هدف  اداره کل بهزیستی و اداره کل گردشگری ،میراث فرهنگی و صنایع دستی در ۳ منطقه از شهر شیراز(خ هدایت، احمدی جنوبی و کوی زهرا ) با حضور مدیر کل و معاونین بهزیستی فارس و اداره کل میراث فرهنگی و جمعی از مسئولین استانی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی اداره کل بهزیستی فارس:

محمدرضا هوشیار مدیر کل بهزیستی فارس در تشریح این برنامه افتتاحیه گفت:۲۷ کارگاه به منظور آموزش ،تولید و فروش محصولات  جامعه هدف بهزیستی با حضور اعضای شورای معاونین بهزیستی فارس،مدیر کل میراث فرهنگی و جمعی از مسئولین استانی افتتاح گردید.

او در ادامه با اشاره به اشتغال مستقیم بیش از ۸۰ نفر از مددجویان در این طرح افزود:کارگاه ها در رشته های منبت ،کاشی کاری ،معرق،چرم دوزی ،مینا کاری ،سفال،   قلم زنی، جوک کاری ،  نقاشی ، کبه بافی ،خاتم کاری، نقره کاری و ظروف سرامیکی  فعالیت می نمایند و  استاد کاران ماهر که در ذیل تفاهم نامه بهزیستی و میراث فرهنگی از سمت اداره کل میراث فرهنگی و صنایع دستی معرفی شده اند در همین زمینه ها نیز به مددجویان علاقه مند آموزش می دهند.

مدیر کل بهزیستی فارس اظهار داشت: فروشگاه صنایع دستی جامعه هدف به منظور فروش محصولات واقع در خیابان هدایت نبش پوستچی جهت فروش محصولات تولیدی جامعه هدف نیز همزمان با کارگاه های اشتغال زایی افتتاح گردیده است.

هوشیار اجرای این طرح و افتتاح این کارگاه ها را  گام مهمی در جهت  توانمندسازی مددجویان تحت پوشش این اداره کل برشمرد که تاثیر بسزایی نیز در اتصال هنرآموزان گروه هدف به بازار فروش دارد.

کد خبر 82685

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد