فراخـــوان خدمات مشاوره ژنتیک و انجام خدمات مددکاری

معاونت پیشگیری اداره‌کل بهزیستی استان کرمانشاه در نظر دارد مناقصه‌ای به‌منظور واگذاری اجرای طرح خدمات مشاوره ژنتیک و انجام خدمات مددکاری جهت مراجعین مراکز مشاوره ژنتیک در سال ۱۴۰۲، برگزار نماید.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل بهزیستی استان کرمانشاه؛ پیرو دستورالعمل جامع خدمات مشاوره ژنتیک و انجام خدمات مددکاری جهت مراجعین مراکز مشاوره ژنتیک در سال ۱۴۰۲، فراخوانی در بین موسسات /کلینیک‌ها و مراکزی که دارای مجوز فعالیت از اداره‌کل بهزیستی می‌باشند و افراد واجد شرایط، درصد پیشنهادی خود را بر روی سربرگ، ظرف مدت یک هفته از انتشار فراخوان در اختیار معاونت پیشگیری جهت مطرح شدن در کمیته تخصصی قرار دهند.

شرایط؛

۱-  مبلغ کل قرارد ۳.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال باشد.

۲-  سابقه فعالیت در زمینه یکی از موضوعات مرتبط با فعالیت‌های پیشگیری از معلولیت‌ها مخصوصاً ژنتیک را داشته باشد.

۳-  در هیأت مدیره خود دارای حداقل یک یا دو نفر با مدارک پزشکی و یا پیراپزشکی باشد(باتوجه به تخصصی بودن طرح).

۴-  تمامی متقاضیان دارای پروانه فعالیت یا پروانه تأسیس معتبر از سازمان بهزیستی باشد(چنانچه مدت اعتبار پروانه فعالیت یا پروانه تأسیس رو به اتمام می‌باشد می‌بایست سریعاً نسبت به تمدید آن اقدام فرمایید)

۵-  توانمندی و قابلیت‌های لازم برای جذب و استفاده از منابع و ظرفیت‌های سایر سازمان‌های دولتی و غیردولتی را دارا باشد.

۶-  دارای مکان مناسبی جهت انجام فعالیت‌های مورد انتظار باشد.

۷-  درصد پیشنهادی متناسب با انجام فعالیت و عرف سازمان صورت پذیرد.

۸-  پرداخت کمک هزینه آزمایشات تشخیصی_آزمایشات بیوشیمیایی مورد نیاز و آزمایشات کلینیکی و پاراکلینیکی طبق دستورالمعل جامع خدمات مشاوره ژنتیک.

۹-  در صورت نیاز به پرداخت هزینه یارانه ویزیت، لیست خدمات گیرندگان مشاوره ژنتیک را همراه با کپی شناسنامه، کارت ملی و یا دفترچه بیمه درمانی مراجعین به تفکیک هر مرکز طبق تعرفه ارسال شده به مراکز تحویل گرفته و گزارش نهایی پرداخت را به ناظر برنامه ارائه نماید.

۱۰-  پرداخت کمک موردی همراه با گزارش مددکاری و براساس آخرین دستورالعمل خدمات جامع مشاوره ژنتیک سازمان بهزیستی کشور باشد.

۱۱-  لیست اسامی خدمت گیرندگان به همراه کپی شناسنامه، کپی دفترچه درمانی، برگه درخواست، کپی جواب اقدامات کلینیکی و پاراکلینیکی را تحویل کارشناس ناظر نماید.

۱۲-  ملزم به چاپ و تکثیر فرم‌های مشاوره ژنتیک، گزارش مددکاری و سایر اقلام مربوط به تبلیغات برنامه ژنتیک  شامل پوستر - پمفلت - بروشور و...) و پرداخت هزینه آژانس و ورود سامانه ui و تمام مواردی که در راستای برنامه مربوطه انجام می‌پذیرد طبق فاکتور می‌باشد .

۱۳-  در صورتیکه خانواده معلولین امکان حضور در مراکز مشاوره ژنتیک را نداشته باشند ایاب و ذهاب پزشک مرکز مشاوره کارشناس برنامه و کارشناس نمونه‌گیر آزمایش راپرداخت نماید.

۱۴-  در صورت نیاز اقلام بهداشتی شامل ماسک، دستکش، مواد ضدعفونی و ژل دست و غیره را در اختیار مراکز مشاوره قرار دهد.

۱۵-  طرف قرارداد موظف است کلیه پرداختی‌های برنامه مذکور را که در قرارداد ذکر گردیده از تاریخ 01/01/1401  تا پایان 29/12/1402  انجام دهد۰

۱۶-  طرف تفاهم‌نامه حق انتشار و گزارش از موردهای معرفی شده توسط اداره‌کل بهزیستی را در هیچ مقاله یا گزارش علمی ندارد و این حق مخصوص اداره‌کل بهزیستی است.

۱۷- طرف دوم تفاهم نامه در انجام وظایف موضوع  تفاهم‌نامه ملزم به رعایت مقررات قانون کار و قانون تأمین اجتماعی می‌باشد و مسئولیت پرداختی‌ها و مطالبات و هرگونه پاسخگویی به اداره کار و تأمین اجتماعی به‌عهده طرف تفاهم‌نامه خواهد بود.

۱۸- مرکز طرف تفاهم‌نامه به هیچ وجه حق واگذاری فعالیت مفاد تفاهم‌نامه را به شخص یا مؤسسه دیگری ندارد و در صورت ابلاغ هر گونه دستورالعمل و یا بخشنامه از سوی سازمان بهزیستی، مرکز طرف تفاهم‌نامه مکلف به اجرای مفاد آن می‌باشد. و در این حالت بهزیستی پس از اعلام کتبی حق فسخ قرارداد را خواهد داشت. این امر به منزله تصریح قرارداد است.

لازم بذکر است تمامی درخواست‌ها در جلسه بازگشایی مطرح خواهد شد و انتخاب نهایی با توجه به درصد پیشنهادی و مدارک و مستندات و فعالیت شرکت کنندگان اعلام می‌گردد.

برای پیوستن به کانال اداره‌کل بهزیستی استان کرمانشاه در پیام‌رسان ایتا، اینجا را لمس کنید

متن فراخوان

کد خبر 82227

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد