زاوه | صدور ترک فعل در انتظار مدیران کم توجه به مناسب سازی در شهرستان زاوه

فرماندار شهرستان زاوه: مدیرانی که به مسئله مناسب سازی کم توجه بوده و نسبت به رفع موانع عمل نکنند باید منتظر صدور ترک فعل باشند.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی شهرستان زاوه، اولین جلسه مناسب سازی سال ۱۴۰۲ با حضور فرماندار، معاون فرماندار، رئیس اداره بهزیستی و سایر مدیران ادارات شهرستان، در محل سالن اجتماعات فرمانداری زاوه برگزار شد.

در ابتدای این جلسه امیر حسین جوانشیری، رئیس اداره بهزیستی گفت: با توجه به اهمیت موضوع مناسب سازی در سطح شهرستان بنا داریم با تعامل سازنده و همفکری بین ادارات، بیش از پیش تلاش کنیم تا معلولین و جانبازان عزیز به نحو احسن از خدمات شهری استفاده کنند.  

مهدی عمرانی، کارشناس مناسب سازی شهرستان زاوه نیز ضمن ارائه گزارش عملکرد ادارات این شهرستان در امر مناسب سازی و شرح بازدیدها و پیگیریهای انجام شده، از عملکرد برخی از مدیران و کافی نبودن فعالیت ایشان در این زمینه انتقاد کرد.

در ادامه این جلسه فرماندار زاوه ضمن تقدیر از مجموعه بهزیستی جهت پیگیری و تلاش در امر مناسب سازی گفت: تسهیل جهت دسترس پذیری افراد دارای معلولیت و جانبازان به خدمات شهری از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

محمد وفایی نژاد افزود: در جلسه ای که اخیرا با موضوع مناسب سازی در سطح کشور برگزار شده است، تصمیمات بسیار خوبی اتخاذ و ابلاغ شده که پیگیری این مصوبات در اولویت برنامه های فرمانداری قرار دارد.

وی در پایان جلسه از همه مدیران ادرات خواست تا با جدیت ساختمان های دولتی و بخش های خصوصی تابعه خود را با استاندارد های اعلام شده از سوی اداره بهزیستی مناسب سازی نمایند در غیر این صورت ضمن صدور ترک فعل، با مدیران متخلف و کم کار برخورد قانونی خواهد شد.

کد خبر 82102

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد