جاسک |برگزاری جلسه کمیته مناسب سازی شهرستان جاسک

اولین جلسه کمیته مناسب سازی شهرستان جاسک در سال جاری با حضور معاون عمرانی فرمانداری، رئیس اداره بهزیستی و دیگر اعضا برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی هرمزگان؛ اولین جلسه کمیته مناسب سازی شهرستان جاسک در سال جاری با حضور معاون عمرانی فرمانداری، رئیس و کارشناسان مناسب سازی اداره بهزیستی ، نماینده افراد دارای معلولیت و روسای ادارات شهرستان در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان برگزار شد .

احمد بلوچ رئیس اداره بهزیستی شهرستان در ابتدا ضمن قرائت مصوبات جلسه قبل، در خصوص موارد و مشکلاتی که در انجام امور مربوط به مناسب سازی مکانها، عدم مناسب سازی بعضی از دستگاه های دولتی در سطح شهر، بازدید های صورت گرفته و نواقصاتی که می بایست اصلاح گردد توضیحاتی ارائه و بر پیگیری آن توسط اعضا تاکید کرد.

رئیس بهزیستی شهرستان افزود : با انجام امر مناسب سازی ، حضور افراد دارای معلولیت، سالمندان و جانبازان در جامعه پر رنگ تر خواهد شد و این قشر می توانند از حقوق برابر با دیگر شهروندان برخوردار باشند.

معاون فرماندار شهرستان جاسک نیز در این جلسه هدف از برگزاری جلسات مناسب سازی را ایجاد زمینه دسترس پذیری اماکن عمومی برای کلیه افراد دارای معلولیت ، جانبازان و سالمندان عنوان کرد و برلزوم شناسایی نقاط غیر قابل دسترسی سطح شهر و اولویت بندی آنها تاکید نمود.

ایزدی پور خاطر نشان کرد : تیم نظارت بر مناسب سازی اماکن عمومی ، امثال بوستان ها،ادارات ، بانک ها و مکان هایی که افراد دارای معلولیت بیشتر با آنها سر و کار دارند ، نظارت و آنها را در اولویت مناسب سازی قرار دهند.

وی اظهار داشت : مناسب سازی محیطی ادارات و نهادهای شهرستان در ارائه خدمات به جامعه معلولین، جانبازان و سالمندان نیز باید در دستور کار قرار گیرد.

شایان ذکر است در این جلسه علاوه بر ارائه گزارش شهرداری بندر جاسک از روند مناسب سازی معابر، بخش های دولتی و خصوصی ، حمایت از حقوق معلولین در دستور کار کمیته مناسب سازی قرار گرفت.

کد خبر 81928

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد