تاکید رئیس سازمان بهزیستی بر نقش فناوری و جایگاه آن در خدمت رسانی

علی‌محمد قادری معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور در نشست علمی تخصصی مدیران ستادی و استانی مرکز فناوری اطلاعات، امنیت فضای مجازی، تحول اداری و توسعه خدمات سازمان بهزیستی کشور حضور یافت.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل بهزیستی استان کرمانشاه؛ علی‌محمد قادری با حضور خود در دومین روز از همایش علمی_تخصصی مدیران ستادی و استانی فناوری بهزیستی کشور، بر اهمیت نقش فناوری و جایگاه آن در خدمت‌رسانی تأکید کرد. 
رئیس بهزیستی کشور در این مراسم نقاط ضعف و قوت واحد فناوری را متذکر شد و همچنین به تبیین دیدگاه نخبگانی سازمان درخصوص بخش‌های فناوری اطلاعات، امنیت فضای مجازی، تحول اداری و توسعه خدمات بهزیستی پرداخت. 

کرم‌زاده رئیس مرکز فناوری اطلاعات امنیت فضای مجازی تحول اداری و توسعه خدمات بهزیستی سازمان بهزیستی کشور نیز در خصوص برنامه‌های اجرا شده در این نشست توضیحاتی به رئیس بهزیستی کشور و حاضرین در همایش ارائه داد. 
همچنین در ادامه، هاله ملک‌محمدی رئیس فناوری تهران ضمن تشکر از کیفیت میزبانی کرمانشاه در برگزاری این همایش، به ارائه گزارش در خصوص فعالیت‌های فنی و تخصصی انجام شده توسط استان‌های مختلف پرداخت و گفت باید به تفاوت فضای پژوهشی سازمانی و دانشگاهی توجه شود و از طرح‌های پژوهشی انجام شده در سطح بهزیستی کشور در راستای امور عملیاتی سازمان استفاده گردد. 
طبیب زاده رئیس فناوری کرمان نیز به نمایندگی از سوی رؤسای فناوری به بیان بخشی از مشکلات این حوزه پرداخت. وی به لزوم افزایش پست‌های It و کمبود نیروی انسانی در این بخش اشاره کرد و همچنین خواستار افزایش اعتبارات آموزشی، تشکیل کمیته صحت اطلاعات آماری و تسهیلاتی برای بهبود روند کار مراکز را یادآور شد.

طبیب‌زاده چالش‌های مراکز مثبت را عنوان کرد و به مواردی از قبیل عدم تعیین شرح وظایف عدم ارائه نسخه جدید سامانه و جابجایی مدام مددکاران اشاره کرد. 
در پایان دکتر محمدلو معاون آموزش، پژوهش و ساختارهای سازمانی بهزیستی کشور بیانیه منشور پایانی این نشست را در حضور قادری قرائت کرد.

کد خبر 81852

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد