ارتقای هم افزایی دستگاه های مسئول در امر ارایه خدمات حمایتی

مدیرکل بهزیستی آذربایجان شرقی در آیین افتتاح نمایشگاه حرکت مبارک ۲۰۲۰ بر ارتقای هم افزایی دستگاه های مسئول در امر ارایه خدمات حمایتی و مددکاری در اجرای موفق طرح تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی آذربایجان شرقی، دکتر صحاف مدیرکل بهزیستی استان، در نمایشگاه حرکت مبارک ۲۰۲۰ محله کم برخوردار کشور که برپایی میز خدمت قریب به ۴۰ دستگاه خدمت رسان در تبریز برگزار شد، اظهار کرد: با همکاری معتمدین محلی، برای افراد کم‌برخوردار تمامی خدمات حمایتی و مددکاری ارائه می‌شود تا به مرحله توانمندسازی برسند و در این امر ضرورت احیاء پایگاههای خدمات اجتماعی «خانه بهزیست» مهم است.

وی خاطرنشان کرد: طرح توانمندسازی و تحول اجتماع محور در راستای فرمان موکد رهبر معظم انقلاب و به منظور تحقق عدالت اجتماعی و رفع مشکلات محلات کم برخوردار و توسعه همزمان محلات کشور، در حال پیگیری و اجراست و لازم است نهادهای ذیربط با برنامه ریزی منسجم در تحقق اهداف، اهتمام کنند.

وی افزود: بهزیستی به عنوان یکی از متولیان اجرای طرح توانمندسازی محلات در کشور بوده و هدف ما در راستای برگزاری این طرح، ارتقای هم افزایی دستگاه های مسئول است که این هم افزایی را در استان مشاهده می کنیم.

وی ادامه داد: چهار ارگان بهزیستی، کمیته امداد، هلال احمر و ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در راستای اجرای این طرح در استان همکاری تنگاتنگی دارند.

صحاف با اشاره به استعدادها و انگیزه ای که در محلات کم برخوردار وجود دارد، بر لزوم تخصیص اعتبار و حمایت های مالی از طرح ها و برنامه ها، در این محلات تاکید کرد.

لازم به ذکر است: "طرح توسعه و تحول اجتماع‌محور در محلات کم‌برخوردار" چند سالی است در ۲۰۲۰ محله حاشیه‌ای کشور با همکاری هلال‌احمر، کمیته امداد، سازمان بهزیستی، سازمان اوقاف و امور خیریه، شهرداری تهران، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی(ره) و چند مجموعه دولتی و خصوصی دیگر کلید خورده است.

کد خبر 81729

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد