مدیرکل بهزیستی خواستار همراهی مسئولین در اجرای برنامه های تخصصی ، فرهنگی و اجتماعی بهزیستی شد

مدیرکل بهزیستی هرمزگان در جلسه شورای اداری شهرستان حاجی آباد ، ضمن ارائه فعالیت های بهزیستی خواستار همراهی مسئولین شهرستان در اجرای برنامه های تخصصی ، فرهنگی و اجتماعی بهزیستی در خدمت رسانی به جامعه هدف شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی هرمزگان ؛ جلسه شورای اداری شهرستان حاجی آباد به ریاست مهندس خرم نسب فرماندار شهرستان ، امام جمعه شهرستان حاجی آباد،سامیه جهانشاهی مدیر کل بهزیستی استان هرمزگان ، مهدی محمدی معاون توانبخشی بهزیستی استان ، مسئولین دبیرخانه های شورای سالمندان و ستاد مناسب سازی استان ،رئیس اداره بهزیستی شهرستان حاجی آباد و اعضای شورای اداری شهرستان برگزار شد .

مهندس خرم نسب فرماندار شهرستان در این جلسه ضمن خوش آمد گویی، با استقبال از طرح اداره بهزیستی برای راه اندازی مرکز آموزشی ویژه افراد دارای معلولیت و خدمت رسانی به 50 فرد دارای معلولیت در این مرکز در خصوص فراهم نمودن مکان مورد نیاز مرکز اعلام آمادگی کرد.

وی افزود: با توجه به وضعیت زاد و ولد و سالمند بودن جمعیت شهرستان ، خواستار توجه بیشتر دستگاه های متولی برای فراهم آوردن امکانات بیشتر برای سالمندان شد.

مدیرکل بهزیستی هرمزگان نیز در جریان برگزاری این جلسه ، ضمن ارائه فعالیت های بهزیستی خواستار همراهی مسئولین شهرستان در اجرای برنامه های تخصصی ، فرهنگی و اجتماعی بهزیستی در خدمت رسانی به جامعه هدف شد.
سامیه جهانشاهی در خصوص تسریع در روند فرآیند مناسب سازی اماکن و معابر شهری به منظور تسهیل در دسترس پذیری جامعه هدف دارای معلولیت و نیز همراه ساختن خیرین و سایر دستگاههای اجرایی جهت خدمت رسانی موثر و شایسته به این قشر از جامعه هدف پرداخت .
وی با اشاره به لزوم تعامل و همراهی بیشتر دستگاههای اجرایی در ارائه خدمات موثر به سالمندان و اجرای هرچه بهتر برنامه های فرهنگی و اجتماعی مربوط به حوزه سالمندی، بر تکریم این گنجینه های ارزشمند و ترویج و نهادینه کردن فرهنگ احترام به سالمندان و نیز استفاده از تجارب آنها به عنوان افراد صاحب تجربه در همه امور تاکید کرد .
مدیر کل بهزیستی استان هرمزگان در پایان با ارائه توضیحاتی در خصوص برنامه های بهزیستی به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر ، به تکلیف دستگاه ها در اجرای قانون حمایت از حقوق افراددارای معلولیت اشاره داشت و تصریح کرد : عملکرد دستگاهها در اجرای قانون حمایت از حقوق افراد دارای معلولیت ارزیابی می شود.
کد خبر 81487

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد