فراخوان دعوت به همکاری دفتر امور آسیب دیدگان اجتماعی

اداره کل بهزیستی استان چهارمحال و بختیاری در نظر دارد مجوز تاسیس مرکز روزانه حمایتی دختران در معرض آسیب و مرکز روزانه حمایتی و توانمند سازی زنان و دختران آسیب دیده اجتماعی در شهرکرد را به بخش غیر دولتی واگذار نماید.

لذا از اشخاص حقیقی و حقوقی واجد شرایط دعوت می گردد که از تاریخ انتشار فراخوان به مدت یک هفته درخواست خود را به معاونت اجتماعی بهزیستی استان ، دفتر امور آسیب دیدگان اجتماعی واقع در شهرکرد، خیابان شریعتی تحویل فرمایند.

شرایط موسس حقیقی:

  • دارا بودن شرایط عمومی و مدرک تحصیلی کارشناسی و بالاتر در رشته های مددکاری اجتماعی، علوم اجتماعی، روانشناسی ، علوم تربیتی ، مشاوره و راهنمایی باشد.
  • حداقل سن 30 سال تمام باشد.
  • صرفا خانم و متاهل باشد.

شرایط موسس حقوقی:

  • دارا بودن شرایط عمومی و حضور حداقل یک نفر که دارای مدرک کارشناسی یا بالاتر در رشته تحصیلی مددکاری اجتماعی، علوم اجتماعی(با گرایش خدمات اجتماعی)، آسیب های اجتماعی، روانشناسی، علوم تربیتی، مشاوره و راهنمایی در هیئت مدیره موسسه لازم و ضروری است.
  • اشخاص حقوقی دارای مجوز فعالیت از سازمان بهزیستی با سابقه فعالیت در حوزه اجتماعی از اولویت برخوردارند.

ضمنا کلیه متقاضیان می توانند جهت اطلاع بیشتر از شرایط و جزئیات با شماره تلفن 32222382-038  خانم بنی طالبی تماس حاصل و یا به کارشناس امور آسیب دیدگان اجتماعی بهزیستی استان مراجعه فرمایند.

روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان

کد خبر 81221

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد