بهره مندی هفت میلیون و ۳۰۰ هزار نفر از خدمات بهزیستی در کشور

اراک-رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت: بیش از ۷ میلیون و ۳۰۰ هزار نفر تحت پوشش سازمان بهزیستی هستند و از خدمات این سازمان بهره مند می شوند.

ه گزارش خبرنگار مهر، علی محمد قادری ظهر دوشنبه در شورای اداری بهزیستی استان مرکزی اظهار داشت: بهزیستی کشور هیچ‌گونه معوقه ای ندارد و بهنگام و بروز تمامی مستمری‌ها پرداخت شده و مستمری اردیبهشت ماه نیز ۲۷ و ۲۸ اردیبهشت ماه پرداخت شده است.

وی افزود: طبق قانون بودجه سنواتی هرساله دولت پیشنهادی را در قالب مستمری به مجلس ارائه می‌دهد. امسال مجلس افزایش ۴۰ درصدی را مصوب کرده که به محض تصویب در هیئت دولت این مکانیزم اجرا خواهد شد.

وی بیان کرد: جامعه متکثر و متنوعی به جهت فرآیندها و مأموریت‌ها تحت پوشش سازمان بهزیستی هستند و بهزیستی در این سال‌ها اقداماتی در قالب‌های متنوع از جمله توانمندسازی و حمایت و … را انجام داده است. امروز بیش از ۷ میلیون و ۳۰۰ هزار نفر تحت پوشش سازمان بهزیستی هستند.

قادری ضمن اشاره به حمایت از خانواده‌های دارای فرزندان چند قلو بیان کرد: این سازمان تمامی خانواده‌های دارای فرزند بیش از ۲ قلو از صفر تا ۶ سال را حمایت می‌کند و پشت نوبت ماندن در این بخش وجود ندارد، همچنین حمایت از بانوان سرپرست خانوار و افراد دارای معلولیت از دیگر خدمات این سازمان است که در این راستا تا پایان سال ۱۴۰۱ هیچ فرد مشمول دریافت خدمات پشت نوبتی وجود ندارد و تمامی افراد پشت نوبت حوزه‌های اجتماعی و توانبخشی استان تحت پوشش دریافت مستمری قرار گرفته اند.

کد خبر 80462

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد