در رسانه | مدیرکل بهزیستی اردبیل خبر داد:
جذب اعتبارات بهزیستی اردبیل رشد بیش از ۷۰۰ درصدی داشته است

ایسنا/اردبیل مدیرکل بهزیستی استان اردبیل گفت: خوشبختانه جزو ۵ استان کشور در جذب اطلاعات و اعتبارات هستیم و در جذب اعتبارات بالای ۷۰۰ درصد رشد دیده می شود.

حامد رضایی دوم خرداد در جمع خبرنگاران با اشاره به برخی از موفقیت‌ها، پیشرفت‌ها و اقدامات مطلوب حوزه های تخصصی سازمان در سال گذشته گفت: خوشبختانه در سایه همت و تلاش مضاعف تمامی همکاران و کارکنان در بخش های دولتی و غیردولتی شاهد کسب افتخارات و شکوفایی هستیم که جا دارد از زحمات و تلاشهای تمامی دست اندرکاران به انحای مختلف قدردانی گردد.

مدیر کل بهزیستی ادامه داد: در اکثر فعالیت ها رشدهای جهشی نسبت به سال های گذشته در سطح استان دیده می شود و در برنامه های تحولی شاهد خروجی های پررنگی هستیم. خوشبختانه جزو ۵ استان کشور در جذب اطلاعات و اعتبارات هستیم و در جذب اعتبارات بالای ۷۰۰ درصد رشد دیده می شود.

رضایی تصریح کرد: دغدغه ما این است که در کنار نقاط قوت، به بررسی و برطرف کردن نقاط ضعف خود بپردازیم و هدف اصلی ما، بررسی مسائل تحولی، خروج از روزمرگی، شناسایی نقاط ضعف و به حداقل رساندن آسیب ها و معضلات موجود برای کمک رسانی به ولی نعمتان عزیزمان از نکات مهم و عملیاتی برنامه های سازمان هستند که بایستی مورد توجه جدی قرار بگیرند.

مدیرکل بهزیستی استان اردبیل تصریح کرد: براساس نتایج شاخص های ارزیابی عملکرد طی شش ماه قبل شهرستان‌های اردبیل رتبه اول، شهرستان پارس آباد رتبه دوم و شهرستان نمین رتبه سوم را بدست آوردند.

وی ادامه داد: همچنین شهرستان خلخال هم بالاترین رشد مثبت را نسبت به شش ماهه قبلی کسب نمود و برابر ارزیابی نظامنامه نظارتی، حوزه نیروی انسانی معاونت پشتیبانی ومنابع انسانی و حوزه توانمندسازی معاونت امور اجتماعی رتبه نخست کشوری را درسال گذشته کسب کردند.

کد خبر 80192

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 10 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد