کاشان | ۱۱۷ خانواده کاشانی  دارای فرزندان دوقلو، سه‌قلو و چهارقلو هستند

معاون مدیرکل ورئیس اداره بهزیستی کاشان گفت: ۱۱۷ خانواده کاشانی که دارای فرزندان دوقلو، سه‌قلو و چهارقلو هستند، تحت پوشش این دستگاه قرار دارند.

به گزارش روابط عمومی اداره بهزیستی کاشان متقی نژاد روز شنبه به مناسبت هفته ملی جمعیت و روز میلاد حضرت معصومه(س) و روز ملی دختر، در حاشیه ی بازدید از ۵ خانواده ی دارای سه قلو که به همراه کارشناسان این اداره و عضو شورای جهادگران کاشان به انجام رسید، در گفت‌وگو با کارشناس روابط عمومی بهزیستی افزود: در حال حاضر ۹۶ خانواده دارای دوقلو، ۲۰ خانواده دارای سه‌قلو و ۱خانواده دارای چهار قلو در سامانه ی ارمغان اداره بهزیستی شهرستان کاشان ثبت شده‌اند.

وی اضافه کرد: همه خانواده‌هایی که فرزند سه‌قلو به بالا دارند فارغ از دهک بندی و خانواده‌هایی که دوقلو دارند و در دهک‌های یک تا هفت قرار دارند و نتیجه ی آزمون وسع سرپرست خانواده ثبت شده در وزارت رفاه، متوسط به پایین باشد، تحت پوشش بهزیستی، قرار گرفته و ماهیانه از مستمری بهزیستی بهره‌مند ‌می‌شوند.

وی ادامه داد: این خانواده‌ها علاوه بر بهره‌مندی از مستمری ماهانه بهزیستی، از سایر خدمات این اداره از جمله ودیعه مسکن و وام‌های کم‌ بهره برای اشتغال بر طبق ضوبط و دستورالعملها، می‌توانند استفاده کنند.

متقی نژاد خاطرنشان کرد: مستمری ماهیانه بهزیستی برای خانواده‌های دارای دوقلو یک‌میلیون و ۶۸۴ هزار تومان و برای خانواده‌های دارای سه‌قلو و بالاتر ماهیانه دو میلیون و ۵۹۲ هزار تومان است.

به گفته وی، حمایت‌های بهزیستی از خانواده‌های دارای چندقلو تا پایان ۶ سالگی ادامه‌دارد.

کد خبر 80113

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد