غبار روبی و عطرافشانی گلزار شهدای اراک همزمان با هفته کرامت

همزمان با آغاز هفته کرامت و سفر دکتر قادری ریاست سازمان بهزیستی کشور آیین غبار روبی و عطر افشانی مزار شهدا با حضور مدیرکل و معاونین در گلزار شهدای اراک برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان مرکزی، در این آیین معنوی حضار شرکت کننده ضمن قرائت فاتحه و ادای احترام به مقام شامخ شهدای معزز با آرمانهای ایشان و رهبر فرزانه انقلاب تجدید میثاق کردند.
 علی محمد قادری معاون وزیر و رییس سازمان بهزیستی کشور از شهادت بعنوان بالاترین نوع مردن یاد کرد و افزود: بالاتر از هر کار نیکی، کار نیک دیگری وجود دارد مگر شهادت که بالاتر از آن هیچ کاری نیکی وجود ندارد.

قادری گفت: راه شهیدان همواره مسیری درخشان و الگوی برای آحاد جامعه است.

وی ضمن ارج نهادن به مقام شامخ شهدای اراک گفت: همه ما مدیون شهدا هستیم و امروز وظیفه ما انتقال ارزشهای آنان به نسل های آینده است.

این مقام مسئول عنوان کرد : اعتبار و توجه خانواده‌های شهدا به پیام و رسالتی که بر عهده دارند، اصیل‌ترین و جامع‌ترین تکلیفی است که بر آنان محول شده است و این الگو سازی باید بین دیگر اقشار جامعه صورت گیرد.

  رییس سازمان بهزیستی کشور مجاهدت، ایثار، شهادت طلبی، ایمان و ولایت مداری ملت استان مرکزی در دوران هشت سال دفاع مقدس را ستود و و گفت مردم استان مرکزی در دوران دفاع مقدس در تمام عرصه ها خوش درخشیده و وجود هزاران شهید و ایثارگر نماد و یادگاری این ازجان گذشتگی است.

کد خبر 80046

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد