ساخت ۱۰۰ واحد مسکونی مددجویان بهزیستی در شادگان آغاز شد

روز پنجشنبه ۲۸ اردیبهشت ماه با حضور رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور، نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی ، مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ،مدیر کل بهزیستی و کمیته امداد امام(ره)خوزستان و مسئولین محلی جلسه عملیات نوسازی و ساخت ۱۰۰ واحد مسکونی برای مددجویان بهزیستی در محل فرمانداری شادگان برگزار شد.

 به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان خوزستان، اکبر نیکزاد ، رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور در این جلسه اعلام کرد: با توجه به تفاهم نامه منعقد شده ، امروز عملیات ساخت ۱۰۰ واحد مسکونی برای مددجویان بهزیستی  و همچنین ۶۰۰ واحد هم برای اقشار نیازمند زیر پوشش کمیته امداد امام (ره)آغاز شد.

 در این جلسه مدیرکل بهزیستی خوزستان ضمن تشکر از همکاری بنیاد مسکن در تامین مسکن و سرپناه برای جامعه هدف بهزیستی اعلام کرد : پس از ابلاغ تفاهم نامه ، همکاران ما در شادگان در سریع ترین زمان ممکن و در یک اقدام جهادی خانوارهای نیازمند را شناسایی و به بنیاد مسکن معرفی کردند، که تاکنون ۶۱ نفر از نیازمندانی که  شناسایی شده اند ،  توسط بنیاد مسکن تایید و مابقی هم به زودی معرفی خواهند شد.

 مهران کریمیان با بیان اینکه این سازمان برای خانه دار شدن مددجویان از هیج کوششی فروگذار نخواهد کرد، افزود:این واحدها  با استفاده از تسهیلات قرض الحسنه مسکن و کمک های بلاعوض بهزیستی و با نظارت بنیاد مسکن ساخته خواهند شد.

کد خبر 79775

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد