فرزندان بهزیستی با ورزش پهلوانی و زورخانه‌ای آشنا شدند

معاون امور اجتماعی بهزیستی گلستان از حضور فرزندان این سازمان در زورخانه‌های استان به مناسب روز ورزش پهلوانی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی گلستان؛ مریم معصومی معاون امور اجتماعی بهزیستی گلستان از حضور فرزندان خانه‌های کودکان و نوجوانان سازمان در زورخانه های استان خبرداد.

وی افزود: ورزش پهلوانی بعنوان یکی از اصیل ترین ورزش‌های ایران باید مورد توجه نسل‌های جوان و آیندگان این سرزمین منتقل شود که این امر با حمایت مسئولین و خانواده میسر است.

معصومی تصریح کرد: همکاران ما بعنوان مربیان و راهنمایان فرزندان تحت سرپرستی باید با ترویج فرهنگ اصیل ایرانی، اسلامی آینده ایرانمان را تضمین کنیم.

معاون امور اجتماعی بهزیستی گلستان اظهار داشت: هویت ایرانی در تمام زمینه ها مورد توجه بوده و ما وظیفه توسعه آن را داریم.

وی ادامه داد: ورزش پهلوانی بعنوان یک سنت و فرهنگ در مراکز معاونت اجتماعی بهزیستی باید نهادینه شده و در این خصوص برنامه ریزی‌هایی شده است.

معصومی درخصوص اجرای این برنامه گفت: امسال طی هماهنگی های صورت گرفته به مدت یک هفته فرزندان خانه‌های کودکان و نوجوانان بهزیستی گلستان با حضور در زورخانه‌های استان با این ورزش و فرهنگ آن آشنا شدند.

معاون امور اجتماعی بهزیستی گلستان همچنین با اشاره به هدف اجرای این برنامه ادامه داد: فرهنگ پهلوانی که نماد آن مولای متقیان است در جامعه هدف بهزیستی و روحیه مددکارانه همکاران ما مصداق شده و وظیفه داریم برای حفظ آن و همچنین نمایش ایرانی قوی در تمام عرصه ها تلاش کنیم.

کد خبر 79310

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد