دیدار مدیرکل بهزیستی با ائمه جمعه شهرهای استان

صبح امروز 19 اردیبهشت ماه محمدکریم آریا مدیرکل بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور در محل دفتر مدیر دفتر شورای سیاست گذاری ائمه جماعات استان؛  ضمن تقدیر از حمایتهای ائمه جمعه استان و شهرستان ها در حمایت از مجموعه بهزیستی استان، گزارشی از خدمات بهزیستی در استان و شهرستان ها ارائه کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد: در این جلسه مدیرکل بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه ائمه جمعه بعنوان یک پل ارتباطی قوی و پر نفوذ میان مردم و مسئولین عمل می کنند؛ افزود:   ایمان قلبی داریم که هرجا خلا و یا مانعی  برای خدمت رسانی مطلوب به جامعه هدف بوده، ائمه جمعه توانستند کمک کار بزرگی برای جامعه بزرگ و مظلوم بهزیستی  باشند.
آریا  افزود: در اسفندماه 1400 زمانی که سکان مدیریت مجموعه بهزیستی استان را بر عهده گرفتم تقریبا اکثر مراجعات ما افراد  پشت نوبتی بود که سالها منتظر دریافت خدمات از بهزیستی بوده اند که خوشبختانه با همکاری مجموعه همکاران ستادی سازمان بهزیستی کشور و حمایت های ارزشمند دولت مردمی از مناطق کم برخوردار  توانستیم تمامی این دغدغه مهم را با برقراری مستمری قریب 8500 نفر از مددجویان پوشت نوبت رفع کنیم.
مدیر کل بهزیستی استان در ادامه با بیان  اهمیت مشارکت های اجتماعی عمومی به منظور رفع مشکلات جامعه هدف بهزیستی اشاره کرد و  گفت: استان ما همیشه در زمینه جلب و جذب مشارکت های مردمی با وجود بافت سنتی و عشیره ای رتبه 31 در بین ادارات بهزیستی سراسر کشور را داشته که خوشبختانه در نیمه اول سال 1401 بهزیستی استان با کسب رتبه اول  توانستیم آنچه استان ما استحقاق آن را دارد جهت رفع بخشی از مشکلات و دغدغه های مراجعان محقق نماییم. 

آریا  در ادامه  افزود: سازمان بهزیستی همانند سایر دستگاه های دولتی دارای اعتبارت و بودجه های محدود می باشد و عدم انجام مسئولیت های اجتماعی و ترک فعل بسیاری از دستگاه ها  که مددجوی بهزیستی ماحصل بی توجهی، نادیده گرفتن و عدم اقدام موثر  آنان است مزید بر علت شده. 
 مدیر کل بهزیستی استان جذب سهمیه استخدامی 50 نفر نیروی پیمانی را با توجه به گستردگی خدمات و فعالیت های سازمان استان یکی از چشم اندازهای بهزیستی استان دانست که در اسفند ماه 1401 محقق گردید. 
آریا با بیان اینکه ارائه  پاسخ های توجیهی مدیران و مسئولان راه حل مشکلات مردم نیست و تنها راه استفاده از فرهنگ مشارکت جمعیست، افزود: در زمینه کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی و حمایت از اقشار و افراد آسیب پذیر و یا آسیب دیده تمامی دستگاه ها نقش دارند و در این موارد ائمه جمعه و امامان جماعت می‌توانند صدای رسا و مطالبه گر مردم باشند و درواقع کمک کار ما باشند. 

در ادامه ائمه جمعه  حاضر ضمن تشکر از عملکرد مدیرکل و مجموعه پرسنل بهزیستی استان؛ با بیان و تشریح موقعیت های فرهنگی، اجتماعی و گزارش مشکلات مددجویان  و آسیب های اجتماعی مختص شهرستان نقطه نظرات خود را به مدیرکل بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد ارائه نمودند. 
در پایان حجت الاسلام و المسلمین عبدالرحیم عبودی رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان ضمن ابراز رضایت از تلاشهای و عملکرد مجموعه بهزیستی استان  در جهت رفع مشکلات مددجویان اظهار داشت : سازمان بهزیستی یکی از نهاد های اثرگذاریست که بصورت سازمان یافته در پی رفع مشکلات مددجویان عمل می‌کند  و با اطلاعات و گزارشاتی واصله ما بواسطه تعامل با مردم نشان از رویدادن تغییر و تحولات مهم در این نهاد مردمی استانی دارد.
رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان در ادامه افزود:  همه ما تلاش خواهیم کرد در سنگر نماز جمعه و در کنار مردم استان و شهرستان ها همراه با مجموعه کارکنان  و جامعه هدف بزرگ بهزیستی باشیم تا هرزمان نیاز به حضور و حمایت ما بود در اسرع وقت مطالبات این نهاد مردمی را پیگیری  نماییم.

کد خبر 79188

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد